Ik heb een dommel internet abonn maar om goedkoper te bellen willen we tele2 ipv belgacom nemen. Is dit mogelijk of kunnen deze 2 niet gecombineerd worden?
Thx
Dommel internet + tele2 bellen
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Of dat gaat weet ik niet. Het is in elk geval een vreemde combinatie en ik denk dat het niet mogelijk is.
Heb je trouwens al eens aan voip gedacht? Voipbuster, nonoh en co?
Of de telefonie van Dommel zelf?
Heb je trouwens al eens aan voip gedacht? Voipbuster, nonoh en co?
Of de telefonie van Dommel zelf?
- regeri
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik had hetzelfde in gedachten daar ik zeer regelmatig naar mijn ouders in nederland bel,zou het via tele2 bellen goedkoper zijn,echter dommel heeft toch meer voordelen mbt tot internet.
Bel nu via Belgacom,happytime int. daar mag je maar een land kiezen om onder bepaalde voorwaarden te bellen(gratis na 17.00 u en we+feestdagen) Tele2 heeft deze formule nu ook,goedkoper en je mag 5 landen kiezen om goedkoper cq gratis te bellen.
Bel nu via Belgacom,happytime int. daar mag je maar een land kiezen om onder bepaalde voorwaarden te bellen(gratis na 17.00 u en we+feestdagen) Tele2 heeft deze formule nu ook,goedkoper en je mag 5 landen kiezen om goedkoper cq gratis te bellen.
Live life to the Max
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Met voipcheap bijvoorbeeld, volledig voip, bel je gratis naar alle vaste nummers in bijna eender welk land, op eender welk moment tijdens je freedays. En je krijgt 30 van die freedays telkens je voor 10 euro herlaadt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is volgens mij niet mogelijk... tenzij je twee koperparen zou hebben.no name schreef:Is dit mogelijk of kunnen deze 2 niet gecombineerd worden?
Trouwens bij Dommel Homeconnect betaal je 0.02 euro voor Nederland, bij Tele2 betaal je 0.07 euro ! Je kan wel bepaalde formules kiezen bij Tele2 maar die zijn ook niet gratis, plus je basiskost op zich... nee, dan ben je veel beter af met Dommel denk ik.
ik heb ook al gedacht om dommel homeconnect te nemen dan, maar dan moet ik ook nog altijd een discoverylijn aan bgc betalen of heb ik dat verkeerd?
edit: Moet ik dan zo'n Gigaset homebox aanschaffen want ik heb net een nieuwe adsl modem/router
edit: Moet ik dan zo'n Gigaset homebox aanschaffen want ik heb net een nieuwe adsl modem/router
Laatst gewijzigd door no name 16 mei 2008, 13:11, in totaal 1 gewijzigd.
http://www.dommel.com/nl/voice/homeconn ... ?cust=home en naar beneden scrollenregeri schreef: ik kan nergens die prijsopgaven zien om naar het buitenland te bellen,hoe kom je aan die 0.02 euro?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja, je belt VOIP.no name schreef:L-army schreef:Nee, je hoeft geen disco lijn meer te betalen. Dommel neemt de raw copper op zich.
maar je behoud wel je nummer? want op een raw copper heb je geen nummer e.
-
- Plus Member
dan krijg je een nummer toegewezen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
inderdaad verplichtno name schreef:Moet ik dan zo'n Gigaset homebox aanschaffen want ik heb net een nieuwe adsl modem/router
ik vrees van wel voor de VoIP?
want bij de modem zit de 1ste maand & activatiekost bij (dus feitelijk betaal je 30euro voor de modem... 130-50-50...)