wanneer 2 straems
-
- Elite Poster
pm je gegevens eens, ik zal morgen eens kijken op het werk.patje1 schreef:woon in lombardsijde wanneer 2 straems heb er nu 1 zou ook willen opnemen en ander program kijken wanneer kan je da
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
je kan best eens bellen naar Belgacom.
Er zijn immers scenarios waarbij ze dat moeten aanpassen.
Moest je bijvoorbeeld ooit 2 decoders hebben gehad dan zit je immers op een profiel waar elke decoder 1 stream heeft ipv 2 voor ene.
Er zijn immers scenarios waarbij ze dat moeten aanpassen.
Moest je bijvoorbeeld ooit 2 decoders hebben gehad dan zit je immers op een profiel waar elke decoder 1 stream heeft ipv 2 voor ene.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Whaaaa nog een patje ?! 1 2 3 4 .... een naamgenoot .... :s 

Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Dat was me ook opgevallencloink schreef:En zo mooi in telegram-stijl...

-
- Elite Poster
op vele plaatsen is dit al mogelijk.Goztow schreef:Dat was me ook opgevallencloink schreef:En zo mooi in telegram-stijl.... Hollebolle, kijken en opnemen op een andere zender, dat was toch voor binnenkort? Of is dat al mogelijk op sommige plaatsen?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik veronderstel dat 99,7% is aansluitbaarrowan schreef:Er zal nooit overal BG-TV mogelijk zijn, net zoals nu nog niet overal ADSL mogelijk is.
ADSL dekking momenteel 99,7%
Tja, kabel-tv kan je ook niet overal nemen...
maar hoeveel 5 kan 3Mbit krijgen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
rowan het wil niet zeggen als je adsl kan krijgen dat je ook Belgacom Tv kan nemen hoor.rowan schreef:Er zal nooit overal BG-TV mogelijk zijn, net zoals nu nog niet overal ADSL mogelijk is.
ADSL dekking momenteel 99,7%
Tja, kabel-tv kan je ook niet overal nemen...
Persoonlijk weet ik al dat bepaalde delen in Oostende zelfs niet aansluitbaar zijn voor adslrowan schreef:idd 99.7% is aansluitbaar op adsl.
voor tv, zal dit idd een stuk lager zijn
Dan spreken we nog nie van BelgacomTV
Gezien mijn plannen voor verhuis naar Oostende had ik in Belgacom eesn navraag gedaan
Was wel een kleine verrassing hoor zeker nu jullie hier spreken van 99,7% dekking