Ondanks wat Telenet wil doen uitschijnen is de verhoging van het volume met 30 GB geen test die afgelopen is. Nog steeds maken klantennamelijk melding dat ook zij vandaag nog steeds 30 GB extra krijgen !
Iedere klant is dus zeker niet gelijk voor het bedrijf uit Mechelen... terwijl de ene het gratis krijgt mag de andere er dus nog steeds 30 euro extra voor betalen.
Dat dit alles moet gebeuren in een tijd dat zowat alle Belgische providers tot 5 a 10 keer meer volume geven (zelfs een Wimax provider heeft een FUP) maakt dit alles des te droeviger.
Hoe lang Telenet dit spelletje samen met de andere duopolist Belgacom wil volhouden is onduidelijk, al komt de openstelling van ADSL2+ steeds dichterbij.
Telenet "test" nog steeds niet afgelopen !
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Als belgacom nu haar op hun tanden heeft, verhogen ze hun limieten met 30gb officieel !!! Normaal mogen ze niet meer geven dan telenet... maar als telenet het zo speelt, dan kan Belgacom dat ook.
Maar iets zegt me, dat Belgacom het gewoon dus ook niet wil.
Willen ze niet, moeten ze ook niet jammeren dat ze niet meer mogen geven.
Maar iets zegt me, dat Belgacom het gewoon dus ook niet wil.
Willen ze niet, moeten ze ook niet jammeren dat ze niet meer mogen geven.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Waarom zou Belgacom niet meer mogen geven dan Telenet? Omdat ze soms niet mogen van het BIPT?
Ze willen gewoon net als Telenet er zoveel mogelijk uitpersen.
Ze willen gewoon net als Telenet er zoveel mogelijk uitpersen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Zoals ik het zie heeft die persoon onlangs die extra 30Gig/maand gekregen.r2504 schreef:Ondanks wat Telenet wil doen uitschijnen is de verhoging van het volume met 30 GB geen test die afgelopen is. Nog steeds maken klantennamelijk melding dat ook zij vandaag nog steeds 30 GB extra krijgen !
Zie verder nergens dat TN nog steeds iets extra zou doen.
Wat wel nog zou werken is de truc van de volumeblokken verwijderen.
Zo stel je zelf je limiet in zonder dat het je een cent kost.
Zou me niet verwonderen als "bike devil" dat bedoeld.
-
- Deel van't meubilair
Hij krijgt ze "nog steeds"... iedere maand opnieuw. Volgens mij is dat toch wel een rare definitie van een test die afgelopen is... als de voordelen gewoon blijven verder lopen.Petrikske schreef:Zoals ik het zie heeft die persoon onlangs die extra 30Gig/maand gekregen. Zie verder nergens dat TN nog steeds iets extra zou doen.
Nope... bike devil krijgt wel degelijke iedere maand opnieuw netjes 30 GB cadeau, net zoals de tweede persoon (djingo) die reeds gereageerd heeft (en daar blijkbaar niet blij mee is met die aandacht).Petrikske schreef:Zou me niet verwonderen als "bike devil" dat bedoeld.
Hoe mooi of spijtig dat dit ook is voor zij die er wel van genieten... het kan gewoon niet dat de ene klant 30 euro extra moet betalen terwijl de andere het gratis krijgt.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het was wel gezegd dat de personen aan wie het voordeel toegekend was, hiervan konden blijven genieten. Dus...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Petrikske
- Elite Poster
Was toegift van TN dat eenmaal ze die 30Gig kregen dit for life zou zijn.r2504 schreef:Hij krijgt ze "nog steeds"... iedere maand opnieuw. Volgens mij is dat toch wel een rare definitie van een test die afgelopen is... als de voordelen gewoon blijven verder lopen.
Zie ook reactie van Goztow hieromtrent.
Dat je dat over het hoofd gezien hebt.
En nee ik was/ben ook geen voorstander van dergelijke werkwijzen toegepast door TN.
Hier liggen ze daarom al ettelijke maanden buiten for life.
-
- Deel van't meubilair
Ik heb dat helemaal niet over het hoofd gezien... ik geef gewoon aan dat gans het "test" verhaal pure leugens zijn van Telenet om de massa te sussen. Testen, en de voordelen hieraan verbonden duren niet for life... da's pure nonsens.Petrikske schreef:Dat je dat over het hoofd gezien hebt.
Ofwel stopt Telenet dus de testen, inclusief alle voordelen hieraan verbonden, ofwel geeft ze iedereen die voordelen. Als klant heb je recht op dezelfde behandeling als je "buur".
- Petrikske
- Elite Poster
Tjonge, dat werd hier tot in den treure herhaald *tig weken geleden.r2504 schreef:Ik heb dat helemaal niet over het hoofd gezien... ik geef gewoon aan dat gans het "test" verhaal pure leugens zijn van Telenet om de massa te sussen. Testen, en de voordelen hieraan verbonden duren niet for life... da's pure nonsens.Petrikske schreef:Dat je dat over het hoofd gezien hebt.
Iemand jou nick ingepikt of zo?
PS: Topic werd notabene door jou opgestart.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18552
-
- Deel van't meubilair
Laten we voortaan dan ook zwijgen over limieten... dat zie ik hier ook iedere dag passeren. Limieten zijn trouwens een persoonlijk en subjectief iets... hier gaat het zwart op wit over dat klant X meer krijgt dan klant Y en daar is niets subjectiefs aan.Petrikske schreef:Tjonge, dat werd hier tot in den treure herhaald *tig weken geleden.
Maar blijkbaar mag dit niet besproken worden van jou ? Per ongeluk toch niet iemand van de gelukkigen die vreest z'n 30 GB cadeautje kwijt te geraken ?
Dit probleem moet blijvend onder de aandacht blijven en mag op geen enkele manier zomaar weggemoffeld worden omdat plots bepaalde klanten/mensen extra's hebben gekregen die men ondertussen eigen gemaakt heeft en als een verworvenheid gaat beschouwen. Terwijl het heel oneerlijk is wat Telenet hier aan het doen is. De ene krijgt meer voor hetzelfde geld dan de andere zonder ook maar 1 objectieve parameter of feit die hier als basis kan gesteld worden.r2504 schreef:Laten we voortaan dan ook zwijgen over limieten... dat zie ik hier ook iedere dag passeren. Limieten zijn trouwens een persoonlijk en subjectief iets... hier gaat het zwart op wit over dat klant X meer krijgt dan klant Y en daar is niets subjectiefs aan.Petrikske schreef:Tjonge, dat werd hier tot in den treure herhaald *tig weken geleden.
Maar blijkbaar mag dit niet besproken worden van jou ? Per ongeluk toch niet iemand van de gelukkigen die vreest z'n 30 GB cadeautje kwijt te geraken ?
ik geeft dus R2504 volmondig 100% gelijk
- Petrikske
- Elite Poster
Vijandigheid is nergens voor nodig r2504.r2504 schreef:Maar blijkbaar mag dit niet besproken worden van jou ? Per ongeluk toch niet iemand van de gelukkigen die vreest z'n 30 GB cadeautje kwijt te geraken ?
Voor mijn part ga je de Mount Everest beklimmen en schreeuw je je ongenoegen uit tegen de ganse wereld.
Er was enkel verbazing omdat we een maandje geleden een ganse boom hebben opgezet over het feit dat die test eigenlijk geen test betrof maar gewoon klantlokkerij.
En ja ik vind dat net als jij totaal niet kunnen, het is oneerlijkheid van de ergste soort.
En nee ik houd me persoonlijk niet meer bezig wat familie/vrienden/collega's hebben.
Als je al de moeite al doet dan volgt er steevast een schouder ophalen.
Daarom besteed ik liever m'n energie aan iets nuttigers.
En nee hier ligt TN internet al vele maanden buiten, for life.
PS: als ik eerlijk moet zijn dan was ik destijds wel verbaasd dat er niet meer reactie kwam op het feit dat sommige mensen 30Gig gratis kregen for life
Hoop er maar niet op, belgacom heeft pas in 2007 (jawel 2007 wanneer al onze buurlanden al jaren limietloos surften) haar limieten verhoogt van 10gig naar 12gig enz.bambipower schreef:Als belgacom nu haar op hun tanden heeft, verhogen ze hun limieten met 30gb officieel !!!
Omdat ze tot de conclussie kwamen dat mensen meer en meer filmpjes en dergelijke downloaden.
tweakers
Zo triestig is het dus hier gesteld op internetvlak.
telenet geeft klagers 30gig meer, de rest kan kinkloppen.
Als telenet de limieten verhoogt, zal belgacom pas volgen (volgen he, niet hoger gaan), dus de goedkoopste abbonementen kunnen volgens deze logica binnenkort een verhoging verwachten, respectievelijk van 400Mb naar 1gig en van 1gig naar 2gig.
-
- Pro Member
- Bedankt: 9 keer
Een objectieve parameter zou voor Telenet kunnen zijn of de betreffende klant adsl/adsl2+ als alternatief kan nemen of niet.Zambo schreef:Dit probleem moet blijvend onder de aandacht blijven en mag op geen enkele manier zomaar weggemoffeld worden omdat plots bepaalde klanten/mensen extra's hebben gekregen die men ondertussen eigen gemaakt heeft en als een verworvenheid gaat beschouwen. Terwijl het heel oneerlijk is wat Telenet hier aan het doen is. De ene krijgt meer voor hetzelfde geld dan de andere zonder ook maar 1 objectieve parameter of feit die hier als basis kan gesteld worden.r2504 schreef:Laten we voortaan dan ook zwijgen over limieten... dat zie ik hier ook iedere dag passeren. Limieten zijn trouwens een persoonlijk en subjectief iets... hier gaat het zwart op wit over dat klant X meer krijgt dan klant Y en daar is niets subjectiefs aan.Petrikske schreef:Tjonge, dat werd hier tot in den treure herhaald *tig weken geleden.
ik geeft dus R2504 volmondig 100% gelijk
Vriendje... wat mij betreft doe je wat je wilt.r2504 schreef:... bike devil krijgt wel degelijke iedere maand opnieuw netjes 30 GB cadeau, net zoals de tweede persoon (djingo) die reeds gereageerd heeft (en daar blijkbaar niet blij mee is met die aandacht).
Ik heb je al gezegd dat het inderdaad niet eerlijk is maar besef je nu nog niet dat of je staat te brullen en janken of niet, TN geeft er een draai aan en jij staat weer met je neus tegen de deur.
Als jij vorige maand geen WW 3 had begonnen hiervoor hadden er nog ettelijke mensen kunnen geprofiteerd hebben hiervan, waaronder jijzelf want eerlijk gezegd denk ik dat daar jou frustratie ligt. Je bent kwaad op jezelf dat je niet een dag kon wachten toen zodat jezelf nog had kunnen bellen. Nu had je je keikopje doorgedreven zonder na te denken en toen je zelf belde kreeg je de deksel op de neus.
En ik zal je maandelijks stof tot schrijven geven want elke maand zal ik in de betreffende topic in het digital cafè opnieuw melden of ik de 30 GB bij heb of niet, zo kun je iedere maand weer nieuwe topics openen op allerlei fora.
Btw ; de "test" doelde op : blijven klanten als ze bij krijgen of niet.
Niet eenmalig maar permanent
-
- Deel van't meubilair
Laat Telenet er maar aan draaien... het is alvast mooi om telkens te zien hoe belachelijk men zich maakt met de zoveelste leugen. Iedere keer zijn er trouwens meer en meer mensen waarbij de ogen opengaan... meer moet dat niet zijn.Djingo schreef:Ik heb je al gezegd dat het inderdaad niet eerlijk is maar besef je nu nog niet dat of je staat te brullen en janken of niet, TN geeft er een draai aan en jij staat weer met je neus tegen de deur.
Het idee alléén al... zwijgen om het voor te behouden voor een select clubje. Sorry, maar sommigen doen daar misschien aan mee, maar ik alvast niet.Djingo schreef:Als jij vorige maand geen WW 3 had begonnen hiervoor hadden er nog ettelijke mensen kunnen geprofiteerd hebben hiervan,
Denk je nu dat ik zo stom zou zijn... ik heb trouwens in al die jaren bij TN nog nooit een blokje extra aangekocht, laat staan van welk truukje dan ook geprofiteerd.Djingo schreef:waaronder jijzelf want eerlijk gezegd denk ik dat daar jou frustratie ligt. Je bent kwaad op jezelf dat je niet een dag kon wachten toen zodat jezelf nog had kunnen bellen.
Mooi zo... meer moet dat niet zijn... dergelijke dingen moeten onder de aandacht blijven zolang Telenet zijn klanten niet correct wil behandelen.Djingo schreef:En ik zal je maandelijks stof tot schrijven geven want elke maand zal ik in de betreffende topic in het digital cafè opnieuw melden of ik de 30 GB bij heb of niet, zo kun je iedere maand weer nieuwe topics openen op allerlei fora.
Voila, hou begin volgende maand (en de maand daarop en daarop ... ) de juiste topic op 't digital cafè maar in 't oog.Wanneer ik het niet meer heb zal ik 't ook zeker laten weten, mischien dat je dan gerust kunt slapen.r2504 schreef:Mooi zo... meer moet dat niet zijn... dergelijke dingen moeten onder de aandacht blijven zolang Telenet zijn klanten niet correct wil behandelen.Djingo schreef:En ik zal je maandelijks stof tot schrijven geven want elke maand zal ik in de betreffende topic in het digital cafè opnieuw melden of ik de 30 GB bij heb of niet, zo kun je iedere maand weer nieuwe topics openen op allerlei fora.
ah, en hier stopt deze bazaar voor mij wat de maand mei 2008 betreft.
De duopoliepositie steunt op de oude mentaliteit van loyaliteit aan wergevers en leverancier. (kijk maar naar loyale werknemers als hollebollegijs)
Dergelijke acties ondermijnen natuurlijk die loyaliteit en zet mensen aan om voor een andere leverancier te kiezen of toch de drempel hiervoor te verlagen.
Al wat ze verliezen aan imago zullen ze moeten goedmaken aan reclame aka 'Lieg meer dan verwacht' en 'het is leuk als je weet dat je het beste kunt bedriegen'.
Ze kunnen ook eens zoals de echte grote bedrijven een etische bedrijfscultuur gaan invoeren. Maar niet te snel, net zoals met china moet je blijkbaar oude stroeve reuzen tijd geven ook al verdienen ze dat niet.
Dergelijke acties ondermijnen natuurlijk die loyaliteit en zet mensen aan om voor een andere leverancier te kiezen of toch de drempel hiervoor te verlagen.
Al wat ze verliezen aan imago zullen ze moeten goedmaken aan reclame aka 'Lieg meer dan verwacht' en 'het is leuk als je weet dat je het beste kunt bedriegen'.
Ze kunnen ook eens zoals de echte grote bedrijven een etische bedrijfscultuur gaan invoeren. Maar niet te snel, net zoals met china moet je blijkbaar oude stroeve reuzen tijd geven ook al verdienen ze dat niet.