Probs sinds 77. range bij EDP

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
lowken
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2008, 12:56
Twitter: Meteooverijse
Locatie: Overijse
Contacteer:

hoi,

Sinds EDP naar de 77. range is gegaan heb ik hier constant last van vertragingen, deconnects, en bepaalde sites die niet meer opkomen, vanop andere ipadressen komen deze wel op.

Kan dit echt aan die 77 range liggen en zijn er hier nog met gelijkaardige problemen.

Grtz
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Dit kan wel zo zijn denk ik. Ik heb vroeger ook gemerkt dat ik met een bepaalde range (weet niet meer welke) op sommige sites niet op geraakte.
Wat ik altijd heb gedaan als ik toch die range had was gewoon op de router (of modem) disconnecten en terug connecten tot ik in een andere range zat.
petoetje
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 feb 2007, 20:38

Zie o.m. de thread gewijd aan het Zattoo-probleem :
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18618

Dit is het enige probleem dat ik bij het nieuwe adresbereik vaststelde, en wat inmiddels door EDPnet werd verholpen.
Voor het overige werkt de verbinding even vlot als eerder.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

lowken schreef:hoi,

Sinds EDP naar de 77. range is gegaan heb ik hier constant last van vertragingen, deconnects, en bepaalde sites die niet meer opkomen, vanop andere ipadressen komen deze wel op.

Kan dit echt aan die 77 range liggen en zijn er hier nog met gelijkaardige problemen.

Grtz


Vertragingen en disconnects hebben niets te maken met je ip range.
Sites die niet meer bereikbaar zijn, is wel mogelijk maar daarvoor heb je traces nodig.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”