Net een mailtje in mijn inbox gekregen van 4usenet.be.
Iemand ervaring mee of iets fishy?
(Klik op inhoud weergeven om de afbeeldingen van de te winnen QUADCORE computer te kunnen zien)
Nu ONBEPERKTE usenet toegang vanaf 6Mbit razendsnel downloaden NU dus vanaf slechts 3,93p.m.
Zie alle introductie prijzen onderaan deze mail.
4Usenet open NU ook zijn deuren in België en komt met een waanzinnige MEGA introductie AKTIE !!!
OOK VOOR LEDEN UIT ANDERE LANDEN !!!
Nu SPECIAAL voor Belgische leden de UNIEKE Night Only accounts.
(Een Night Only account is actief van 01.00 - 11.00 uur.)
MAAK ALLEEN NU TEVENS KANS OP EEN GLOEDNIEUWE QUADCORE THUISCOMPUTER !!! Lees deze mail goed door voor verdere informatie !!!
4Usenet komt NU eenmalig met deze MEGA aktie voor nieuw aanmeldende klanten, maar zal dankzij zijn succes VAKER met soortgelijke akties komen onder alle bestaande leden. Alle leden van 4usenet profiteren dus niet alleen van de extreem lage prijzen en uitmuntende support, maar maken vanaf nu tevens meerdere malen per jaar kans om alsnog of misschien wel weer in de prijzen te vallen !!!!
Verder blijft 4usenet constant in zijn netwerk investeren om zo onze leden straks nog meer te kunnen bieden en dat terwijl bij evt. toekomstige prijswijzigingen alle reeds bestaande leden hier NOOIT hinder van zullen ondervinden.
Beste leden,
Er is een super aktie bij http://www.4usenet.be/
NU niet alleen belachelijk scherpe AKTIE prijzen op alle jaar en 2 jaar abonnementen, maar tijdens deze aktie maken alle deelnemers tevens direct kans op het winnen van een waanzinnige NIEUW QUAD CORE PC !!! COMPLEET GEINSTALLEERD MET WINDOWS VISTA EN VOORZIEN VAN TOETSENBORD EN MUIS EN SPEAKERPAKKET !!! WIJ LEVEREN UITERAARD NIET ZOMAAR EEN SYSTEEM, MAAR SPECIAAL VOOR DEZE AKTIE WORDT DEZE SUPER THUISCOMPUTER BIJ U THUISBEZORGD INCL. 6GB WERKGEHEUGEN!!!
(VOOR MEER TECHNISCHE INFORMATIE LEES DEZE MAIL GOED DOOR)
Behuizing:
YOURS! Behuizing 368 400Watt PSU
Moederbord :
ATX ASUS P5B 775 quad core
Processor :
Intel® Core™ 2 Quad Q6600 2.4Ghz 1066FSB
Geheugen :
Kingston 6144MB DDR2/800-KVR800D2N5/1G (2X1G)
Hardeschijf :
500GB SATA Harde Schijf 7200RPM
Videokaart :
Geforce 8600GT 512mb GDDR2 PCI-e
Cardreader
INTERNE 23 IN 1 CARDREADER
Optical :
DVD Brander NEC 7191 SATA 16x dual layer
Assemblage :
Compleet geassembleerd + Getest
Randapparatuur
Yours Optische muis
Yours Multimedia Keyboard
Yours 2.0 Speakerset
Liever indien gewonnen een laptop i.p.v. bovenstaande pc, kunt u tevens ook nog kiezen om onderstaande laptop te ontvangen i.p.v. de aktie pc !!!
Volledig uitgerust voor prestaties, entertainment en connectiviteit, levert de AMILO Xa 2528/29 het ultieme in entertainment. Dankzij zijn 17” BrilliantView-beeldscherm bent u zeker van de beste beeldkwaliteit voor alle multimediatoepassingen, zoals het bekijken van films of foto’s van uw laatste vakanties. In combinatie met hoogwaardige grafische eigenschappen dankzij NVIDIA® GeForce® 8600M GS en 256 MB RAM aan videogeheugen, biedt deze notebook de best mogelijke grafische prestaties voor streaming video, gaming en heel wat meer. En bovendien zorgen de geïntegreerde webcam, de ingebouwde array-microfoons en de afstandsbediening voor het hoogst mogelijke comfort voor uw multimedia-ervaring.
- Scherm: 17" TFT 1440 x 900 ( WXGA+ )
- CPU: AMD Turion 64 X2 mobiele technologie TL-50
- Memory: 2GB Geheugen
- HDD: 160GB Harddisk
- VGA: N8600 Videokaart
- Software: Windows Vista Home Premium
- Optical: DVD writer
- Extra: 4 in 1 kaartlezer & Integrated webcam
- Ethernet, Fast Ether
Mee doen aan deze unieke MEGA aktie ? Meld je snel aan op http://4usenet.be/ voor een abonnement voor 1 of 2 jaar. Voer in het aanmeldscherm bij "COUPONCODE" de code in welke verderop in deze mail staat vermeld en geniet direct van nog eens 10% extra korting bovenop de al hoge aanmeld kortingen van deze abonnementen en mail jou cijfers van jou postcode gevolgd door jou huisnummer door naar: [email protected] onder vermelding van de QUADCORE aktie en je doet automatisch mee aan de verloting van dit systeem.
(Bij aanmeldingen boven de 100 deelnemers voor deze aktie zullen wij zelfs 2 systemen verloten)
-----------------------------------------------BELANGRIJK----------------------------------------
Leden welke al reeds in het bezit zijn van een account bij 4usenet kunnen uiteraard indien gewenst ook gewoon aan deze aktie deelnemen. Hiervoor wordt echter wel verwacht dat het huidige account via het controlpanel op de website eerst wordt verlengt met 1 of 2 jaar. Voor leden welke al reeds een langlopend account hebben, kunnen deze uiteraard ook zonder enig probleem alvast voor deze aktie verlengen. De verlenging zal uiteraard pas in gaan nadat het huidige account verloopt.
Tijdelijke Aktie:
Sluit nu tenminste een jaar abonnement naar keuze af en krijg nog eens 10% extra korting bovenop de al waanzinnig lage prijzen!
NU dus extreem veel introductiekorting en kans op mooie prijzen bij 4Usenet!!
(Directe betalingen vanaf België mogelijk, dus waanzinnig snel actief!!!)
6Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 52,97 ofwel 4,41 p.m.
12Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 70,43 ofwel 5,87 p.m.
20Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 96,70 ofwel 8,06 p.m.
30Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 114,21 ofwel 9,52 p.m.
Prijzen bij het afsluiten van een 2 jarig abonnement:
6Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 94,18 ofwel 3,93p.m.
12Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 125,28 ofwel 5,22p.m.
20Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 171,94 ofwel 7,16p.m.
30Mbit razendsnel downloaden NU dus voor slechts 203,04 ofwel 8,46p.m.
Gebruik de volgende couponcode bij registratie om van deze SUPER ACTIE gebruik te kunnen maken: XXXXXXXXXXXXX
(Deze aktiecoupon is niet geldig op de Night Only accounts)
En er is nog meer....
Bij afsluiting van een 2 jarig abonnement lopen de kortingen nog veel meer op.
Doordat we steeds door blijven ontwikkelen en met de tijd mee gaan,
is het mogelijk om een 30 mbit+ abonnement af te sluiten.
Dit betekend dat u nu met supersnelle snelheden kan downloaden.
(Wil jij ook wel eens in de prijzen vallen zit je bij 4usenet ontzettend goed !!! Buiten de vele te komen akties zal 4usenet in de toekomst tevens met een maandelijkse lotto gaan komen waarbij altijd ontzettend leuke prijzen zijn te winnen)
M.v.g. en hopelijk tot snel op http://4usenet.be/
4Usenet Support en Sales.
(4Usenet.be is onderdeel van DNC Multimedia en 4Usenet.nl)
flamenca
4usenet.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Hier ook die email ontvangen en onmiddellijk doorgestuurd naar ecops.
En de eigenaar van de domein naam (DNC Multimedia Advertising) is ook niet echt bekend.
Type maar eens "DNC Multimedia Advertising" in google in en je komt op 6 hits en dan nog allemaal verwijzingen naar de gouden gids of bedrijvengids
En de eigenaar van de domein naam (DNC Multimedia Advertising) is ook niet echt bekend.
Type maar eens "DNC Multimedia Advertising" in google in en je komt op 6 hits en dan nog allemaal verwijzingen naar de gouden gids of bedrijvengids
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
ook binnen gekregen, vermoedde dat het spam/phishiçng was, dus verwijderd en gemeld via skynet meldpunt voor phishing.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
fishy? In Nederland zijn die anders wel bekend hoor. (als het om dezelfde gaat natuurlijk)
http://4usenet.nl/
http://www.usenetvergelijker.nl/bedrijf.php?id=24
http://www.usenetvergelijker.nl/allepakketten1.php
http://4usenet.nl/
http://www.usenetvergelijker.nl/bedrijf.php?id=24
http://www.usenetvergelijker.nl/allepakketten1.php
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
De vraag is, hoe komen jullie terecht in zo'n database met jullie e-mail adres?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
dat vroeg ik mij dus ook af?De vraag is, hoe komen jullie terecht in zo'n database met jullie e-mail adres?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Eén van mijn email adressen staat bvb. hier op Userbase
Maar daarom mag je het nog niet gebruiken hé.
B.t.w. Ik heb wel een reeks email adressen voor persoonlijk en commercieel gebruik die ik niet zo maar "te grabbel" gooi.
Maar daarom mag je het nog niet gebruiken hé.
B.t.w. Ik heb wel een reeks email adressen voor persoonlijk en commercieel gebruik die ik niet zo maar "te grabbel" gooi.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Toch misschien eens naar kijken door crew? Ik heb op mijn phpbb2 forum de mailadressen enkel voor admins zichtbaar gemaakt, aangezien we ooit gemailbombardeerd geweest zijn op onze e-mailadressen :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Vlug eens bekeken,ik kan het bijna niet geloven......hoeveel Gb's per maand heeft men ter beschikking?
Als ze er een deftig volume erbij geven( er staat dat ze hier dezelfde prijs geven dan in Holland) zou dit kunnen betekenen dat er ongelimiteerd kan worden gedownload........ben ik juist?? of ben ik aan het dromen??
Met die prijzen lijkt de kost van de Discovery line van Belgacom ineens super duur.....
Weet iemand hier iets meer over??
Als ze er een deftig volume erbij geven( er staat dat ze hier dezelfde prijs geven dan in Holland) zou dit kunnen betekenen dat er ongelimiteerd kan worden gedownload........ben ik juist?? of ben ik aan het dromen??
Met die prijzen lijkt de kost van de Discovery line van Belgacom ineens super duur.....
Weet iemand hier iets meer over??
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Lol fluppie, dit is usenet toegang, geen internettoegang, denk ik
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Dat overdreven gebruik van hoofdletters doet me denken aan zo'n spammer van enkele jare geleden. Zo iets met Zuid Hollandse Handels Onderneming (alleen stonden daar nog een pak meer spellingsfouten in).
Spellingsfouten, dat had ik waarschijnlijk wel gemerkt.khsw schreef:Zo iets met Zuid Hollandse Handels Onderneming (alleen stonden daar nog een pak meer spellingsfouten in).
Qua instellingen, staan hier uitgeschakeld. (Iedereen mag mijn Email adres zien: nee)
Instellen kan men via forum menu.
Voer voor Crime politie dat men er maar iets aan doet, om die praktijken te stoppen.