Hoe voorspelbaar...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
KK
Elite Poster
Elite Poster

Wie zou dit gepost hebben op usenet (be.providers) denken jullie?
Bcow en TSlet hebben zelfs een forum www.userbase.be alwaar iedereen die wat kritiek heeft op BC of TN de mond wordt gesnoerd.

Je zou denken: het gaat om gastjes vol acné van een jaar of 16, maar die zijn écht volwassen hé. Allez, op hun paspoort dan.
Bericht staat in be.providers met als titel "Tik gehoord over overname Scarlet ".

Dit forum staat dus vanaf nu op zijn zwarte lijst, die volgens mij ondertussen al enorm lang moet zijn :lol:
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Dat wij misschien wat streng zijn tegenover koosnaampjes of beledigingen naar providers toe vind ik vrij normaal. We proberen elkaars problemen op te lossen, en dit kan ook op een volwassen manier.

Als je in het echte leven iedereen waar je problemen mee hebt een koosnaam geeft zal je nooit ver komen in het leven. Het is gewoon een kwestie van elementaire beleefdheid.

Wij zijn onafhankelijk, niemand van de crew of moderators krijgt ergens geld toegestoken van een of andere provider. We zijn zelfs niet eens bij de zelfde provider. Ik zit bij Dommel, Meon bij Skynet en zo gaat het verder.

Ik begrijp natuurlijk wel dat het overkomt alsof wij mensen de mond willen snoeren, maar dit is absoluut niet de bedoeling. Als wij een user zeggen dat hij bijvoorbeeld Telenet geen telenet moet noemen is dat met verschillende reden. Maar dit is zeker niet omdat wij geld toegestopt zouden krijgen ofzo.

Ik denk dat het hiermee gezegd is. Ik denk dat ieder crew/moderator member mij hierin gelijk zal geven, anders mogen ze dit altijd in dit topic vertellen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Malle Koen toch :)
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Inderdaad, Mr. Godderis mag zich wat kalmeren.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Dus volgens hem dient een discussieforum om automatisch gelijk te krijgen.
gerree
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

he gasten van 16 met acné zijn heus niet nerdie!
liever op 16 dan op 22 fzo :D
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Hmmm, those where the days ... 16 jaar ... vol acné ... en met compjoeters bezig. Damn 'k begin mij oud te voelen.
wwdj
Member
Member

niet te veel woorden aan vuil maken , iemand die zo iets schrijft , vertelt autom ook genoeg over zich zelf :roll:
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

Het leek er bij de mods op een bepaald moment sterk op dat men kritiek over Belgacom en Telenet censureerde, of toch minstens pogingen deed om mensen hierover de mond te snoeren. De reactie op be.providers valt dan ook absoluut te begrijpen. Bij nader inzien valt dat censureren nogal mee. Overigens heb ik hier een aantal postings gelezen van KK waarbij deze persoon door de mods al het nodige weerwerk mocht slikken. Zou dus maar niet te hoog van de toren blazen, en eerst voor eigen deurtje vegen, meneer KK. :oops:

Zoals al eerder aangehaald, next!
Laatst gewijzigd door Fustigateur 28 apr 2008, 00:28, in totaal 1 gewijzigd.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dzju, 't is er geene van z'n woord.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Kritiek mag je altijd geven zolang dit maar gebeurt zonder scheldworden en op een beleefde manier.

Ik denk dat het al 100000 keer gezegd is op het forum dat TN en BGC teveel geld vragen voor hun aanbod en dat ze de mensen uitmelken.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”