"Telenet maffia? nee nog erger"

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
henke54
Pro Member
Pro Member
Provider

Anika schreef:reeds 2 jaar probeer ik mijn extra webruimte op te zeggen die ze me maandelijks aanrekenen.
de enige manier waarop ik er in slaag telenet te bereiken is via het webformulier. een omslachtig en onpersoonlijk gedoe dat nergens tot leidt.

ik: "ik wens die ongevraagde extra webruimte niet !, ik deed al alle moeite van de wereld om er vanaf te geraken en dit blijkt niet te lukken."

telenet: "> Volgens ons staat er momenteel geen extra (betalende) webruimte actief. Dit kunt u nakijken via Mijn Telenet (www.telenet.be/mijntelenet).
"

ik: in "mijn telenet" wordt er met geen woord over extra webruimte gesproken. Vandaar dat ik deze ongevraagde optie ook zelf niet kan uitschakelen.
Maar op mijn faktuur wordt me wél elke maand extra webruimte aangerekend, en dat wil ik niet meer.

"telenet":Om veiligheidsredenen kunnen wij uw abonnement niet wijzigen met betalende opties die aangevraagd worden via e-mail.
Als u een betalende optie wenst aan te vragen of te wijzigen, kunt u terecht op www.telenet.be/mijntelenet.

ik: "maar ik kan daar geen extra ruimte opzeggen die ik volgens "mijn telenet" niet heb !

telenet: u heeft inderdaad geen extra webruimte.
Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op www.telenet.be/onlinesupport. U kunt er 24 uur op 24 informatie opzoeken of contact met ons opnemen via een webformulier op http://contact.telenet.be/.

dit leidt dus tot niets, ik raak er niet vanaf ! bovenstaand is nu 1 klein voorbeeldje maar dat gaat dus zo al 2 jaar door.

deel 2:
Telenet dringt al enkele keren per mail aan om, me digitaal tv aan te smeren.
Omdat ik pas sinds een jaar een tv heb, nooit tv kijk, en de 50 euro aansluiting veel geld vond, weigerde ik steeds.

Op een dag (+-2 maand geleden)belden ze op mijn werk omdat ze anders niet konden bereiken. Hoe ze aan die gegevens kwamen wou de telenetverkoper aan de lijn niet kwijt.

Mijn antwoord op zijn vraag of ik interesse had in een digibox werd dan ook zonder aarzelen beantwoord : " nee, zolang ik niet van bepaalde telenetabbo's afgeraak ga ik zeker geen nieuwe telenetabbo's aan. Heb er trouwens zowiezo geen 50 euro voor over: ik kijk geen tv."

Toen hij me de twwede keer kontakteerde op mijn werk, zie hij alles geregeld had, en dat de ongevraagde webruimte geschrapt was en alles eindelijk geannuleerd.
Bovendien had hij een promotie lopen waardoor je de kosten van 50 euro niet hebt voor de digibox. Mijn ouders en hun buren hebben trouwens ook van deze promotie gebruikt gemaakt en ik stemde toe.

Er is mij meerdere malen verzekerd geweest dat het niets ging kosten behalve 4 euro maandelijks, zowel door de verkoper aan de telefoon als door de persoon die kwam plaatsen en aansluiten.

We zijn nu 1 week later en er vallen vandaag 2 rekeningen in de bus van Telenet:
1 voor de extra webruimte
1 voor de 50 euro aansluitingskosten digibox
http://ubuntu-forums.nl/index.php/list_messages/4330
:roll:
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:
Provider

Haha, pure kolder. :lol:

Opzeggen en wegwezen!
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Gewoon een klacht indienen bij de Ombudsman voor Telecom.

Ik begrijp trouwens niet dat je dergelijke problemen twee jaar laat aanslepen ?
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

Tjonge, je zit 2 jaar met Telenet te knoeien en nog trap je er met 2 voeten in.
Wie is er nu dom?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”