Sinds kort krijgen de mensen waar ik een mailtje naar stuur, mijn mail in drievoud toe. Volgens mij enkel als ik een mail met attachment verstuur ... ik zal vanavond nog eens testen als ik thuis ben.
Zijn er nog die dit probleem hebben ?
Probleem met SMTP server T2 ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Misschien je eigen antivirussoftware die moeilijk doet ?spacekiek schreef:Sinds kort krijgen de mensen waar ik een mailtje naar stuur, mijn mail in drievoud toe. Volgens mij enkel als ik een mail met attachment verstuur ... ik zal vanavond nog eens testen als ik thuis ben.
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Had ik nog niet aan gedacht. 'k zal vanavond eens wat testen zie...ditCh schreef:Misschien je eigen antivirussoftware die moeilijk doet ?spacekiek schreef:Sinds kort krijgen de mensen waar ik een mailtje naar stuur, mijn mail in drievoud toe. Volgens mij enkel als ik een mail met attachment verstuur ... ik zal vanavond nog eens testen als ik thuis ben.
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Dit krijg ik trouwens als melding van outlook :
"Taak [email protected] - Verzenden... rapporteert fout (0x8004210B): Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP)"
Ik heb mijn AV (Symantec Endpoint Security) even gedisabled en probleem blijft. Raar genoeg doet het probleem zich enkel voor als ik mails stuur met vrij grote attachments (4MB), kleine tekstmailtjes komen correct eenmalig toe. De mail met attach blijft wel abnormaal lang in m'n outbox zitten. Dus ofwel krijgt hij geen bevestiging van SMTP ofwel doet idd mijn AV lastig ...
Ik zal vanavond nog even checken op de laptop van m'n vriendin, dan kan ik toch het één & ander uitsluiten.
"Taak [email protected] - Verzenden... rapporteert fout (0x8004210B): Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP)"
Ik heb mijn AV (Symantec Endpoint Security) even gedisabled en probleem blijft. Raar genoeg doet het probleem zich enkel voor als ik mails stuur met vrij grote attachments (4MB), kleine tekstmailtjes komen correct eenmalig toe. De mail met attach blijft wel abnormaal lang in m'n outbox zitten. Dus ofwel krijgt hij geen bevestiging van SMTP ofwel doet idd mijn AV lastig ...
Ik zal vanavond nog even checken op de laptop van m'n vriendin, dan kan ik toch het één & ander uitsluiten.