Probleem met SMTP server T2 ?

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Sinds kort krijgen de mensen waar ik een mailtje naar stuur, mijn mail in drievoud toe. Volgens mij enkel als ik een mail met attachment verstuur ... ik zal vanavond nog eens testen als ik thuis ben.

Zijn er nog die dit probleem hebben ?
320i
Elite Poster
Elite Poster

ik heb eens laten kijken of alles nog ok is voor de mailserver, maar geen issues te zien. En de load op de server is ook niet hoog... dus raar
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

spacekiek schreef:Sinds kort krijgen de mensen waar ik een mailtje naar stuur, mijn mail in drievoud toe. Volgens mij enkel als ik een mail met attachment verstuur ... ik zal vanavond nog eens testen als ik thuis ben.

Misschien je eigen antivirussoftware die moeilijk doet ?
320i
Elite Poster
Elite Poster

ik ben het opnieuw aan het laten checken... zou kunnen liggen op "connectie" niveau.

van zodra ik iets weet laati k het horen!
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:
spacekiek schreef:Sinds kort krijgen de mensen waar ik een mailtje naar stuur, mijn mail in drievoud toe. Volgens mij enkel als ik een mail met attachment verstuur ... ik zal vanavond nog eens testen als ik thuis ben.

Misschien je eigen antivirussoftware die moeilijk doet ?
Had ik nog niet aan gedacht. 'k zal vanavond eens wat testen zie...
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Hallo,

SMTP server nagekeken, niets aan de hand. Geen heavy loads en geen andere bezonderheden te merken.

Groeten,
Afbeelding
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster

Dit krijg ik trouwens als melding van outlook :

"Taak [email protected] - Verzenden... rapporteert fout (0x8004210B): Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP)"

Ik heb mijn AV (Symantec Endpoint Security) even gedisabled en probleem blijft. Raar genoeg doet het probleem zich enkel voor als ik mails stuur met vrij grote attachments (4MB), kleine tekstmailtjes komen correct eenmalig toe. De mail met attach blijft wel abnormaal lang in m'n outbox zitten. Dus ofwel krijgt hij geen bevestiging van SMTP ofwel doet idd mijn AV lastig ...

Ik zal vanavond nog even checken op de laptop van m'n vriendin, dan kan ik toch het één & ander uitsluiten.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”