Discovery line
Ik heb in februari een discovery line genomen. Nu krijg ik een factuur van belgacom dat ik ook 105€ eenmalige kosten moet betalen ? Ik dacht dat er geen extra setup kosten waren of ben ik mis ?
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ook pas gehad ja.
Je kan naar een nummer bellen en daar in het menutje selecteren dat je het niet eens bent met je factuur. Even later krijg je dan een lijstje in de brievenbus waar je kan aanduiden met welke bedragen je het niet eens bent. Dat kan je dan terug opsturen met een enveloppe (waar geen postzegel op moet).
Er wordt wel aangeraden dat je het factuurbedrag waarmee je het wél eens bent al te storten.
Je kan naar een nummer bellen en daar in het menutje selecteren dat je het niet eens bent met je factuur. Even later krijg je dan een lijstje in de brievenbus waar je kan aanduiden met welke bedragen je het niet eens bent. Dat kan je dan terug opsturen met een enveloppe (waar geen postzegel op moet).
Er wordt wel aangeraden dat je het factuurbedrag waarmee je het wél eens bent al te storten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik vrees dat je niet expliciet achter de gratis installatie gevraagd hebben. Ik heb in juli mijn bestaande discoverylijn verhuis en toen ik erachter vroeg bleek plots dat een verhuis en een nieuwe installatie van een discoverylijn gratis was.
Een verborgen promotie van BGC dus ...
Een verborgen promotie van BGC dus ...
105? Raar hoor.tekuro schreef:Ik heb in februari een discovery line genomen. Nu krijg ik een factuur van belgacom dat ik ook 105€ eenmalige kosten moet betalen ? Ik dacht dat er geen extra setup kosten waren of ben ik mis ?
Een activatiekost is € 66, als daar vervoer en plaatsing van een contactdoos bij komt is de totale kost normaal gesproken € 135...
Je belt toch niet met je discoverylijn?
Daar worden immers € 0,15 per minuut kosten voor aangerekend. Zelfs al bel je via CPS.
Indien het installatiekosten betreft zou ik gewoon naar de klantendienst bellen op het 080022800 nummer en daar zeggen dat je achter de speciale promotiecode had gevraagd maar blijkbaar niet gekregen.
Su6
Ik heb naar belgacom gebeld en vertelde dat er in het contract die ik heb afgesloten nergens sprake is van extra kosten. Ze vertelde me dat ze er niets aan konden doen. Ik moet het in het kantoor waar ik dat contract heb afgesloten gaan bespreken. Hmm dat is raar want het is tenslotte zij die me een factuur opzenden en niet dat kantoor.
Zo een twintig minuten later heb ik opnieuw gebeld naar belgacom en kreeg ik iemand anders aan de lijn! Zij kon dat blijkbaar wel zien dat er geen extra kosten zijn. Volgende week zenden ze me een creditnota en een nieuwe factuur rofl !!
Hehe Ik had al bijna die factuur betaald.
Der is nog iets raar aan die factuur. Er staat een kost van een gesprek op, maar ik heb helemaal geen telefoon ! Ik ga er niet moeilijk over doen want het is maar een klein bedrag. Het is waarschijnlijk dat test gesprek van die installateur.
Zo een twintig minuten later heb ik opnieuw gebeld naar belgacom en kreeg ik iemand anders aan de lijn! Zij kon dat blijkbaar wel zien dat er geen extra kosten zijn. Volgende week zenden ze me een creditnota en een nieuwe factuur rofl !!
Hehe Ik had al bijna die factuur betaald.
Der is nog iets raar aan die factuur. Er staat een kost van een gesprek op, maar ik heb helemaal geen telefoon ! Ik ga er niet moeilijk over doen want het is maar een klein bedrag. Het is waarschijnlijk dat test gesprek van die installateur.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik heb een discoverylijn sinds december en er staat bij mijn "nog niet gefactuureerde gesprekken" ook 1 gesprek van 0,0591 Euro (ex. BTW) vermeld. Er hangt niet eens een telefoontoestel aan mijn lijn vermits alles over VOIP gaat. Het rare is dat het gebelde nummer mijn eigen nr is.tekuro schreef: Der is nog iets raar aan die factuur. Er staat een kost van een gesprek op, maar ik heb helemaal geen telefoon ! Ik ga er niet moeilijk over doen want het is maar een klein bedrag. Het is waarschijnlijk dat test gesprek van die installateur.
Ik ga er WEL moeilijk over doen. Het principe alleen al.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Daar hoefde je zelfs geen 20minuten voor te wachten hoortekuro schreef:Zo een twintig minuten later heb ik opnieuw gebeld naar belgacom en kreeg ik iemand anders aan de lijn!
Er zitten op ieder gegeven moment zo'n kleine 100 advisors op verschillende locaties verspreid over België te wachten op een telefoontje (tenzij BGC enkel vanuit Herstal opereert); Kans dus ZEER klein dat je dezelfde advisor aan de lijn zal krijgen