Pagina 1 van 1

Foutmelding 0x80042109

Geplaatst: 15 apr 2008, 09:43
door Koelreuteria
Dag

Een collega heeft mij hulp ingeroepen i.v.m. de foutmelding 0x80042109.
Wanneer hij een mail wil verzenden met OE, dan krijgt hij altijd bovenstaande fout te zien.
Toch blijken de e-mails hun bestemming te bereiken.

Een zoektocht op I-net leert mij dat dit een connectieprobleem is met de smpt server?
Is de oorzaak "intern" (= zijn pc) te zoeken of moet ik richting Scarlet kijken?
Op de netwerkstatus pagina van Scarlet staat niets gemeld i.v.m. problemen met de smtp server.

Graag jullie oplossingen/oorzaken/... :-D

Geplaatst: 15 apr 2008, 10:00
door MacE501
Keertje pingen naar pop.scarlet.be en smtp.scarlet.be?

Geplaatst: 15 apr 2008, 16:03
door spliffeh
Kijk eens op de webmail van scarlet of je spamfolder niet volzit? Die error krijg je soms wel eens als je mailbox volzit:)