Foutmelding 0x80042109

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

Dag

Een collega heeft mij hulp ingeroepen i.v.m. de foutmelding 0x80042109.
Wanneer hij een mail wil verzenden met OE, dan krijgt hij altijd bovenstaande fout te zien.
Toch blijken de e-mails hun bestemming te bereiken.

Een zoektocht op I-net leert mij dat dit een connectieprobleem is met de smpt server?
Is de oorzaak "intern" (= zijn pc) te zoeken of moet ik richting Scarlet kijken?
Op de netwerkstatus pagina van Scarlet staat niets gemeld i.v.m. problemen met de smtp server.

Graag jullie oplossingen/oorzaken/... :-D
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Keertje pingen naar pop.scarlet.be en smtp.scarlet.be?
spliffeh
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 apr 2008, 11:17

Kijk eens op de webmail van scarlet of je spamfolder niet volzit? Die error krijg je soms wel eens als je mailbox volzit:)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”