E-Leven : het nieuwe REALDSL ????

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Robots
Starter
Starter
Provider

Het begint er steeds meer op te lijken. Enkel bij verkoop geraak je nog binnen, op emails wordt niet gereageeerd. Bezin eer je hier aan begint.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:
Provider

Robots schreef:Bezin eer je hier aan begint.
Dat was me (gelukkig) al snel duidelijk. Als men al niet reageert op een toekomstige klant die enkele vraagjes stelt, dan hoeft het alvast niet voor mij. Kan je nagaan hoe bestaande klanten behandeld worden...
ooh. shiny.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer
Provider

Robots schreef:Het begint er steeds meer op te lijken. Enkel bij verkoop geraak je nog binnen, op emails wordt niet gereageeerd. Bezin eer je hier aan begint.
Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

ditCh schreef:Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...
... en dat is de enige reden waarom ik Dommel nog steeds niet overweeg om naar over te stappen.
Robots
Starter
Starter
Provider

Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze.
Inderdaad. Ik heb 3 e-mails naar E-Leven gestuurd, waaronder 1 vraag tot aansluiten (concreet!). Dat was zo'n 6 maand geleden en ik heb tot op heden nog niets, maar dan ook niets van hen gehoord (gelukkigerwijs?)... Niets...
ooh. shiny.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer
Provider

Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.
Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de Tiense ;) ( Ik het trouwens 2 maal gemailt met E-Leven betreffende een nieuwe aansluiting, altijd binnen de 24 uur antwoord gekregen ... )
Robots
Starter
Starter
Provider

Als ik ooit in Leuven geraak zal ik er zeker eens binnenspringen. Wil wel mijn gedacht eens zeggen.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

ditCh schreef:Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de Tiense
De nieuwe techniek. Na Dommel's: "ge moet bellen", nu E-Leven's: "ge moet tot in Leuven komen". :p
ooh. shiny.
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer
Provider

Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.

Idd ooit antw ze

Geachte,

Hartelijk dank voor uw e-mail!
We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een tijdige reply.
Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we jammer genoeg
niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te bezorgen die
zij verdienen. We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn ondernomen om de
achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level wordt gewerkt.
We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!

:wink: 8)
Afbeelding
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Provider

waarom heb je nu support nodig?? Ik heb al 10 jaar adsl en ik heb al 2 keer gebeld en het was dan nog mijn fout.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Trivial
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer
Provider

Leuke provider die e-leven.
Lijn al sinds gisterennamiddag "dood".
Dit gebeurt bijna wekelijks, de ene keer voor een uur, dan weer voor langer.
Helpdesk is natuurlijk niet te bereiken, zoals gewoonlijk.
1ste jaar en laatste jaar e-leven voor mij!

:-(
Trivial
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”