E-Leven : het nieuwe REALDSL ????
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Dat was me (gelukkig) al snel duidelijk. Als men al niet reageert op een toekomstige klant die enkele vraagjes stelt, dan hoeft het alvast niet voor mij. Kan je nagaan hoe bestaande klanten behandeld worden...Robots schreef:Bezin eer je hier aan begint.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...Robots schreef:Het begint er steeds meer op te lijken. Enkel bij verkoop geraak je nog binnen, op emails wordt niet gereageeerd. Bezin eer je hier aan begint.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
... en dat is de enige reden waarom ik Dommel nog steeds niet overweeg om naar over te stappen.ditCh schreef:Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Inderdaad. Ik heb 3 e-mails naar E-Leven gestuurd, waaronder 1 vraag tot aansluiten (concreet!). Dat was zo'n 6 maand geleden en ik heb tot op heden nog niets, maar dan ook niets van hen gehoord (gelukkigerwijs?)... Niets...Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de TienseRobots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.

- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
De nieuwe techniek. Na Dommel's: "ge moet bellen", nu E-Leven's: "ge moet tot in Leuven komen".ditCh schreef:Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de Tiense

ooh. shiny.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.
Idd ooit antw ze
Geachte,
Hartelijk dank voor uw e-mail!
We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een tijdige reply.
Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we jammer genoeg
niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te bezorgen die
zij verdienen. We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn ondernomen om de
achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level wordt gewerkt.
We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!



- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
waarom heb je nu support nodig?? Ik heb al 10 jaar adsl en ik heb al 2 keer gebeld en het was dan nog mijn fout.

PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Leuke provider die e-leven.
Lijn al sinds gisterennamiddag "dood".
Dit gebeurt bijna wekelijks, de ene keer voor een uur, dan weer voor langer.
Helpdesk is natuurlijk niet te bereiken, zoals gewoonlijk.
1ste jaar en laatste jaar e-leven voor mij!
Trivial
Lijn al sinds gisterennamiddag "dood".
Dit gebeurt bijna wekelijks, de ene keer voor een uur, dan weer voor langer.
Helpdesk is natuurlijk niet te bereiken, zoals gewoonlijk.
1ste jaar en laatste jaar e-leven voor mij!

Trivial