Vanaf 14 april biedt Belgacom TV aan in hoge definitie....
-
- Plus Member
Kvraag me af hoe ze da gaan doen? ik woon op 1,3 km van de centrale en kan me moeite een deftig adsl 2+ profiel krijgen van 6 mbits zonder problemen,en dan zijn alle kabels nog in goede staat
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Belgacom start op 14 april met hogedefinitietelevisie
Vanaf 14 april biedt Belgacom TV video's op aanvraag en tv-zenders in hoge definitie (HD) aan. Hogedefinitietelevisie (HDTV) biedt een extra scherp beeldformaat en een uitstekende geluidskwaliteit. Dat maakt de telecomgroep dinsdag bekend.
Het hoge definitieaanbod van Belgacom TV bestaat uit video op aanvraag en televisiezenders. Het aanbod video op aanvraag bestaat uit films, documentaires en concerten. Films in HD van Warner Bros, Disney en van de onafhankelijke filmmaatschappijen zijn in april beschikbaar, waaronder "Beowolf", "I'm Legend" en "The Matrix".
Zeven HD-zenders
Belgacom TV start ook met zeven HD tv-zenders: Discovery, Disney Cinemagic, Exqi, HD1, History, Melody Zen en Luxe TV. In de komende weken wordt het HD-aanbod verder uitgebreid met tv-zenders, video op aanvraag en sportieve evenementen, waaronder de Olympische Spelen.
Om toegang te hebben tot Belgacom TV in HD heeft de klant een HD-decoder en een HD-televisietoestel nodig en moet hij zich in een HD-zone bevinden. In juni zal volgens Belgacom TV meer dan 50 procent van de bevolking toegang hebben tot Belgacom TV in hoge definitie.
Decoder
De HD-decoder kan gehuurd worden voor 6 euro per maand of aangekocht worden voor 199 euro. Bestaande Belgacom TV-klanten die overschakelen naar hoge definitie betalen een eenmalige connectiekost van 50 euro en kunnen hun decoder gratis omruilen indien nodig, luidt het.
Tot eind augustus 2008 krijgen de klanten die Belgacom TV HD hebben gratis toegang tot de zenders in hoge definitie. Vanaf september 2008 biedt Belgacom de HD-zenders in een HD-boeket aan aan 9,95 euro per maand.
Belgacom meldt nog dat klanten die een vaste Belgacom telefoonlijn hebben maar geen Belgacom Internet abonnement, vanaf 14 april ook toegang hebben tot Belgacom TV. (belga/sps)
bron: De Morgen 08/04/08 16u34
Vanaf 14 april biedt Belgacom TV video's op aanvraag en tv-zenders in hoge definitie (HD) aan. Hogedefinitietelevisie (HDTV) biedt een extra scherp beeldformaat en een uitstekende geluidskwaliteit. Dat maakt de telecomgroep dinsdag bekend.
Het hoge definitieaanbod van Belgacom TV bestaat uit video op aanvraag en televisiezenders. Het aanbod video op aanvraag bestaat uit films, documentaires en concerten. Films in HD van Warner Bros, Disney en van de onafhankelijke filmmaatschappijen zijn in april beschikbaar, waaronder "Beowolf", "I'm Legend" en "The Matrix".
Zeven HD-zenders
Belgacom TV start ook met zeven HD tv-zenders: Discovery, Disney Cinemagic, Exqi, HD1, History, Melody Zen en Luxe TV. In de komende weken wordt het HD-aanbod verder uitgebreid met tv-zenders, video op aanvraag en sportieve evenementen, waaronder de Olympische Spelen.
Om toegang te hebben tot Belgacom TV in HD heeft de klant een HD-decoder en een HD-televisietoestel nodig en moet hij zich in een HD-zone bevinden. In juni zal volgens Belgacom TV meer dan 50 procent van de bevolking toegang hebben tot Belgacom TV in hoge definitie.
Decoder
De HD-decoder kan gehuurd worden voor 6 euro per maand of aangekocht worden voor 199 euro. Bestaande Belgacom TV-klanten die overschakelen naar hoge definitie betalen een eenmalige connectiekost van 50 euro en kunnen hun decoder gratis omruilen indien nodig, luidt het.
Tot eind augustus 2008 krijgen de klanten die Belgacom TV HD hebben gratis toegang tot de zenders in hoge definitie. Vanaf september 2008 biedt Belgacom de HD-zenders in een HD-boeket aan aan 9,95 euro per maand.
Belgacom meldt nog dat klanten die een vaste Belgacom telefoonlijn hebben maar geen Belgacom Internet abonnement, vanaf 14 april ook toegang hebben tot Belgacom TV. (belga/sps)
bron: De Morgen 08/04/08 16u34
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Tjah van jou wisten we dat al he, last van rotte kabels in de grond kan serieus roet in het eten gooien.benneken2312 schreef:Kvraag me af hoe ze da gaan doen? ik woon op 1,3 km van de centrale en kan me moeite een deftig adsl 2+ profiel krijgen van 6 mbits zonder problemen,en dan zijn alle kabels nog in goede staat
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Plus Member
Patje schreef:Tjah van jou wisten we dat al he, last van rotte kabels in de grond kan serieus roet in het eten gooien.benneken2312 schreef:Kvraag me af hoe ze da gaan doen? ik woon op 1,3 km van de centrale en kan me moeite een deftig adsl 2+ profiel krijgen van 6 mbits zonder problemen,en dan zijn alle kabels nog in goede staat
of die rot zijn weetk ni ze da zal wel ni he dit gebouw bestata nog ma 8 jaar
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
mja is niet te doen om het gebouw he, maar de koperlijn van het huis naar de centrale.
zoals eens besproken werd in een andere topic van jou SNR waarden.
zoals eens besproken werd in een andere topic van jou SNR waarden.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack