Ontvangen mails zonder tekst ?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
swa
Starter
Starter

Wie kan er helpen heb windows xp-p en werk met outlook express kan wel mails verzenden, ontvangen ook maar die zijn niet te lezen komen binnen zonder tekst ? Heb al mijn instellingen nagezien en is volgens mij in orde. Werk met adsl skynet.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

is dit zo bij alle mails?, kan het niet zijn dat jou correspondent per toeval witte tekst heeft getipt?

selecteer dus heel je mail eens.

als dit niet lukt, ken je dan mss je mail adres ofwel posten ofwel sturen in een pm, dan stuur ik een test mail
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

SeNsEi Ze0n schreef:is dit zo bij alle mails?, kan het niet zijn dat jou correspondent per toeval witte tekst heeft getipt?

selecteer dus heel je mail eens.

als dit niet lukt, ken je dan mss je mail adres ofwel posten ofwel sturen in een pm, dan stuur ik een test mail

Ik heb gedaan wat je schreef, zonder verbetering, iedere mail die binnen komt kan ik niet lezen? Heb nu ondervonden dat ik zelf mails verzend dat en ik nadien wil openen in mijn box verzonden items dat die ook niet meer leesbaar zijn, staan leeg zonder tekst. mail adres = [email protected]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Check je mail eens via de webmail(webmail.skynet.be). Als de e-mailas daar wel met tekst zijn, dan is er toch iets grondig mis op je PC. Laat eens ad-aware en je viruskiller (eerst virusdefs updaten) lopen op je PC, want volgens mij zit je dan met beestjes. IK denk niet dat er zo een optie in OE is :)

Cheers

PS : test-mail verstuurd
Afbeelding
swa
Starter
Starter

De test-mail heeft niets opgebracht? Zal ad-aware terug plaatsen-en norton virusdefs updaten. Laat wel iets weten als het lukt ?
Swa.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Kan je eens een screenshot nemen van zo'n mail? (hoe je dit doet, vindt je in het forum).
Of wat jij verstaat onder: binnenkomen zonder tekst..?

Idd eerste virus scan en spyware scan eens laten lopen.. indien die niet reageert en er is toch iets mis met OE, dan zou ik zeggen IE&OE even updaten en eventueel de optie Repair gebruiken.
I love it when a plan comes together!
swa
Starter
Starter

Ik zal morgen een screenshot zenden, heb vandaag online laten nakijken op virussen door skynet en vinden niets? Maar laten wel weten dat er zomaar effe 7 poorten openstaan? Weet niet hoe ik die moet sluiten (te stom?). Wat versta ik onder mails die binnen komen zonder tekst? Wel ik krijg een mail binnen goed, maar kan ze niet lezen want ik zie geen tekst geschreven? Alleen als ik de bron open dan kan ik ze wel lezen maar dat is het niet.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Als je een mail ziet binnenkomen zie je dan enkel afzender, onderwerp en datum? En geen tekst? Dubbelklik eens op die lijn.. ik denk dat de voorbeeldweergave ofzo is uitgeschakeld.. lijkt me raar.

Neem eens een screenshot van Outlook Express wanneer je zo'n mail hebt... Eventueel volledig screenshot van OE en van de mail apart :)

Wat betreft die poorten.. dat zal ergens wel een normaal aantal zijn als je geen firewall installeert. Oplossing hiervoor is ZoneAlarm, Tiny Personal Firewall, Sygate Personal Firewall of de WindowsXp built-in firewall installeren. Ik weet niet wat je hebt laten checken, ik vermoed de security check van Belgacom, maar die scanned niet op virussen en of malware/spyware. Voor antivirussen ga naar http://securityresponse.symantec.com en doe daar de AV scan. En voor malware spyware ga het tooltje Ad-Aware of Spybot Search en Destroy downloaden. (google zal je het adres wel geven).

Indien je nog problemen zou hebben met die firewall, gelieve dan eerst eens in de bestaande topics te kijken en indien het niet lukt een aparte topic aanmaken. We gaan geen mesthoop maken door twee onderwerpen in 1topic te behandelen.

Als regged member kan je je screenshot hier bij je post attachen..
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

voor online naar virussen te scannen, kan je best eens naar hier gaan: http://housecall.trendmicro.com ; want volgens mij kan je bij skynet alleen een firewall test laten doen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”