Hallo,
Weet iemand welk login/passwoord moet ik gebruiken om mijn Speedtouch 516 (door dommel geleverd) als routed (niet bridged) te configureren voor CittyConnect?
In bridge mode werkt alles, maar om mijn modem als "routed" te configureren heb ik login en passwoord nodig. Volgens de support faq op de dommel website staat deze info in de email met alle login info, maar deze mail bevat enkel de login gegevens van de nieuws server en van de CRM.
Ik heb naar de helpdesk gebeld en die vertelde me dat de routed mode niet ondersteund wordt. Dit lijkt met toch wel vreemd; het lijkt in tegenspraak met de faq. Heeft iemand hier ervaring mee? Wie heeft er wel login gegevens voor ADLS gekregen? En hoe?
Groeten,
Tom
CityConnect - speetouch routed connection
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
De Speedtouch ondersteunt wel routed dhcp maar dit is via de Command Line in te stellen en zeer moeilijk.
Er zit niks anders op dan je Speedtouch in bridge te zetten en daarachter ofwel je PC rechtstreeks hangen ofwel een router.
Er zit niks anders op dan je Speedtouch in bridge te zetten en daarachter ofwel je PC rechtstreeks hangen ofwel een router.