Is dit een nieuwe? Zo neen, forums admins: hebben jullie hier al snelheidstest resultaten van gezien?
Even korte samenvatting:
Promotieprijs: 24,90 €/maand -> 19,99 €/maand
Inclusief 1 GB/maand ; extra verbruik 0,99 €/GB
Download max 6 Mbps - Upload max 640 Kbps
Activatiekost : 45 €
Contractduur : 1 jaar ; daarna opzegbaar mits 3 maanden vooropzeg
Gratis anti-virus en anti-spam (U dient wel uw computer nog steeds te beveiligen)
U voorziet zelf een modem (equivalent aan Belgacom-modem bv. Philips, Thomson, Alcatel).
U bestelt een nieuwe modem (optioneel):
ethernetmodem -- 49 €;
draadloze modem -- 79 €
Installatie door één van onze technici : 99 € (niet verplicht)
Prijzen incl. BTW
Niets dan voordelen...
Een snelle breedbandverbinding
Geen limiet voor het versturen van gegevens
1 emailadres met 5 aliassen - 50 MB per mailbox
Mailforwarding
Auto reply
Webmail
Gratis beveiliging van de lijn tegen spam en virussen (u dient uw computer wel zelf nog te beveiligen)
Niet interessant in mijn ogen ... extra verbruik is veel te duur en 1GB is niet meer van deze tijd, ongeacht de lage prijs.
Normaal 24,90€ per maand, nu 19,99€ aanbod onder voorwaarden, promotie geldig tot 30 april 2008.
Wat die voorwaarden wel mogen zijn is nergens terug te vinden, noch op de brochure, noch in de begeleidende brief.
Even snuisteren op de website vertelt me dat ze maar 1 abo aanbieden, buiten dan het volgende voor bedrijven:
69,99 €/maand
Inclusief 75 GB/maand
extra verbruik 0,83 €/GB
Download max 6 Mbps - Upload 640 Kbps
1 vast IP adres
aantal aansluitbare computers : ongelimiteerd
Activatiekost : 100 €
Contractduur: 1 jaar; daarna opzegbaar mits 3 maanden vooropzeg
Gratis anti-virus en anti-spam (U dient wel uw computer nog steeds te beveiligen)
U voorziet zelf in een modem (equivalent aan Belgacom-modem bv. Philips, Thomson, Alcatel)
Installatie door één van onze technici : 300 € (niet verplicht)
Prijzen waarschijnlijk excl BTW alhoewel niet aangegeven op de website. De prijs van het extra volume doet me vermoeden dat het excl is.
Altijd wel grappig dat die installatie kost zoveel duurder is voor de bedrijfs abo's

Heeft iemand eigenlijk een idee hoe je in godsnaam een ADSL lijn van antivirus/spam voorziet?

Tenslotte nog even de website: http://www.united-telecom.be/