Scarlet ADSL

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gesloten
Dummy

:-D
Op 12 september vroeg ADSL aan bij Scarlet.
Vanaf 17 september incasseren zij abonnement. :???:
Op 17 oktober vragen zij ADSL voor mijn telefoonlijn aan bij Belgacom. :!:
Op 27 oktober laat Scarlet weten dat binnenkort mijn ADSL-aansluiting wordt geactiveerd. :-D
Op 10 november laat Scarlet mij nogmaals weten dat binnekort mijn ADSL-aansluiting wordt geactiveerd. :???:
Op 13 november laat Customer Relations Department weten dat op 4 november mijn abonnement werkende is.
Op 12 november heb ik opgezegd.

:evil:

Wat kan er fout gegaan zijn?
Hoe krijg ik mijn geld terug.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wat kan er fout gegaan zijn?

Geen idee vanalles.. slechte communicatie of whatever...

Wanneer is je lijn effectief geactiveerd.
Geld terug, normaal zit je vast aan een ISP voor een jaar, vanals je tekent.. dus of je geld terug gaat krijgen.. kunt ook niet met een ISP zijn voeten rammelen eh... natuurlijk mogen zij wel pas factureren normaal gezien vanaf dat je lijn effectief actief is..

Rare historie.. geef eens wat meer feedback.. heb je al zaken ondernomen? Ik zou zeggen, deftig contact opnemen met Scarlet.
I love it when a plan comes together!
Dummy

"Ik zou zeggen, deftig contact opnemen met Scarlet."

Bedankt voor deze suggestie. :oops:

Ik heb Scarlet enkele tientallen keren gebeld en berichten gepost op hun website. Ik heb vijf keer een brief geschreven, waarvan twee aangetekend (klacht en opzeggen).

Wat bedoel je met "deftig"? :???: :???:

The Oddity schreef:Wat kan er fout gegaan zijn?

" kunt ook niet met een ISP zijn voeten rammelen eh... "


Wat bedoel je met deze opmerking? :eek:

Als de ISP je order vijf weken laat liggen en je dan weer een maand later laat weten:
je dossier staat op "in progress" en ik begrijp dat je niet begrijpt waarom al sinds 17 september abonnement ADSL wordt geincasseerd, je technisch dossier nog op "second line" staat, je aan sluiting werkt sinds 4 november maar op 10 november je aansluiting binnenkort zal worden geactiveerd,

wie speelt er dan met wiens voeten ( en andere dingen)? :eek:

"vanals je tekent"

Ik heb Scarlet een tiental keren gevraagd mij de contractvoorwaarden te sturen, enkele keren is beloofd dat te doen, een keer is gezegd dat het gebeurd was, een keer heb ik de voorwaarden van Netnet, de telefoonpoot van Scarlet ontvangen. :!:
Ik heb geen contract gezien, ik heb niets getekend.

The Oddity schreef:Wat kan er fout gegaan zijn?



"Wanneer is je lijn effectief geactiveerd. "

Mijn lijn is nooit effectef geactiveerd.

Op 27 /10/2003 stuurde Scarlet een brief dat mijn aansluiting zou worden geactiveerd.
Op 10/11/2003 stuurde Scarlet precies dezelfde brief.
Op 12/11/2003 heb ik het ADSL-abonnement aangetekend opgezegd.

[mod="The Oddity"]
Het is nergens voor nodig, om per zin waarop je antwoord een nieuw bericht aan te maken! Alles samengezet[/mod]
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Dummy, hier is wat ik in jouw geval zou doen:

Ik zou eerst kijken om hoeveel geld het gaat. Als dit niet genoeg zou zijn, dan zou ik het gewoon zo laten (je steekt er meer geld in dat je terug gaat krijgen alwas het alleen maar aan tijd) pech gehad, volgende keer geen 2 keer, maar 3 keer nadenken vooraleer ik iets doe. (dat zou ik doen he)

Als het dan toch op genoeg geld zou gaan (>100 euro ofzo) dan zou ik de helpdesk bellen en vragen of ze mij onmiddelijk naar hun overste willen doorverbinden en zeggen dat je het dik beu bent (ze zullen dat misschien niet mogen, maar blijven aan dringen of desnoods iemand anders vragen, ik heb dat ooit al met BGC gedaan en mijn probleem was daarna toch opgelost ;) ) Als ze niet willen dan wil het vragen naar hun naam ook wel is helpen. Als dat zo nog altijd niet gaat en het gaat om redelijk wat geld, dan zou ik gewoon rechtstreeks naar scarlet rijden en daar aan de info-balie 1 of andere verantwoordelijke laten halen. En anders zou't kot daar toch te klein zijn. ;) Nu ja, dan moet je wel zeker weten dat je 100 % gelijk hebt...

Maar ik vind dat je zelf ook wel niet goed bezig was. Jij betaalt al voordat je internet al hebt? Jij ondertekent geen contract en jij betaalt? Da's toch niet logisch? Beetje je eigen fout ook he.

Succes ermee.

greetz,

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wat ik bedoel met "deftig" is min of meer wat Nob hierboven reeds zei:

Bellen en doorduwen.. niet lossen. Brieven en posten.. dat haalt niks uit in zo'n situatie... gewoon bellen, overste vragen, blijven duwen.. ni laten afscheppen.. maw niet opgeven.. en dan moet dat met Scarlet zeker op te lossen zijn.. het is één van de betere helpdesken waar ik zeer positieve ervaringen mee heb.

Wat ik bedoel met "rammelen met hun voeten":
Je kan niet je internet aanvragen, er van uit gaan dat je dat onmiddelijk hebt.. en als je het bijna hebt: zeggen: nee sorry, ik moet het niet meer hebben... er zijn altijd onvoorziene omstandigheden. Een adsl activatie duurt sowieso al +- 10d, daar andere firma's BGC ook nog moeten tussenkomen.. ligt de delay niet altijd direct bij Scarlet.. maw: als er ergens een schakkel in de lijn faalt.. faalt alles...
Ik zeg maar, dat als je een aanvraag doet.. en normaal teken je dat.. of bevestig je dat via email, dat is hetzelfde, dan zit je aan die isp vast voor 1 jaar.. je kan niet zomaar opzeggen na enkele weken .. omdat u lijn niet snel genoeg geactiveerd is...overmacht bestaat eh ;-). Wil je alleen maar op wijzen.. dat er mogelijkheden van verantwoording zijn voor Scarlet eh..


Nu, als Scarlet zegt: activatie dan: betaling dan.. kan zijn dat er dus een fout gebeurd is.. en dat men dit achteraf inziet en rechtzet met een credit nota.. de meeste van die zaken gebeuren automatisch.. kan zelfs zijn bij Scarlet dat je direct betaalt de eerste maand, van zodra dat je aanvraagt.. bij A2F is dat ook maar voor 3maanden denk ik...
Dat zijn dingen die je dus moet vragen bij Scarlet..


Vanals je tekent = hetzelfde vanals je ergens bevestigd dat je wil aangesloten worden.. mail, eform etc.. geldt voor alles...
Hmm raar dat de voorwaarden niet op de site stonden.. vroeger stonden die erop dacht ik bij PI. Nuja, die voorwaarden.. zie ik nog niet direct de relevantie voor het probleem... das maar van toepassing als gij effectief opzegt...

Je lijn is nooit geactiveerd: ben je dit 100% zeker? Hoe weet je dat? Dat je geen signaal hebt.. want als je dit zegt, moet je het dan ook zeker zijn eh... zoals ik al zei, kan altijd een stomme fout gebeurd zijn, waardoor jij blijkbaar nog geen signaal hebt...nu ik had dat gewoon niet zo lang laten aanslepen.. dat duurt max 10dagen.. heeft véél langer geduurd.. in principe vanaf dag 10 had ik de druk opgevoerd bij Scarlet tot ik een uitleg kreeg...
I love it when a plan comes together!
Gast

Ik heb ook al veel spijt van me bij Scarlet in te schrijven..
1) De verkoper beloofde een extra lijn voor de fax, dewelke dus blijkbaar niet werkt in mijn zone (015)
2) Ik ging vooraf mijn username+paswoord krijgen om rustig over te schakelen van Skynet op Scarlet --> vorige donderdag wil ik connecteren via Skynet, en deze werkt niet meer.. Scarlet had mijn verbinding via Skynet stopgezet, waardoor ik enkele dagen zonder internet heb gezeten, wat echt niet kan voor een klein bedrijfje vind ik.
+ we hebben geen tijd gekregen om de wisseling van email aan te kodingen via skynet-mail, en juist aangekochte volume-pack is uiteraard "verdwenen"!!
3) De verkoper beloofde een hogere snelheid tov Skynet --> Terwijl ik bij speed-tests gewoonlijk +- 350KB/sec had bij Skynet, heb ik nu soms maar 60KB/sec.. wat toch wel IETS te weinig is vind ik!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Gast, wat betreft die extra lijn voor fax, zal vermoedelijk een PUM nummer zijn.. werkt overal normaal gezien.. is een fax/voice nummer waarbij fax in uw email terecht komt...

Wat betreft snelheid:Lees A2F topic! Nationaal probleem

Wat betreft downtime: er moet downtime zijn.. men kan dit niet zonder downtime doen.. ja tenzij gij regeld dat BGC en Scarlet te samen in de LEX zijn op tijdstip A.. dan zult ge er ook ferm voor betalen...Als uw bedrijf ni zonder inet kan..
1/ niet overstappen.. blijven waar het goed is...
2/ bussines solutions nemen dat ge garanties hebt eh..

Dus rustig overschakelen: kan niet.. voor mail wel.. de connectie moet onderbroken worden: switchen van dslams.
Wat betreft volume pack..is schuld van Scarlet niet eh. Moet zien dat ge het op doet.. of niet bij besteld eh...
I love it when a plan comes together!
Dummy

Nob schreef:Dummy, hier is wat ik in jouw geval zou doen:


Maar ik vind dat je zelf ook wel niet goed bezig was. Jij betaalt al voordat je internet al hebt? Jij ondertekent geen contract en jij betaalt? Da's toch niet logisch? Beetje je eigen fout ook he.


Ik had een Freedom abonnement bij Planet. Voor dat abonnement had ik een domicilering getekend. Scarlet heeft die domicilering gebruikt (volgens mijn bank misbruikt) om het ADSL-abonnement te incasseren.

The Oddity schreef:Wat ik bedoel met "deftig" is min of meer wat Nob hierboven reeds zei:

er van uit gaan dat je dat onmiddelijk hebt.. ligt de delay niet altijd direct bij Scarlet..


Wat heet "onmiddellijk"? Ik heb op 12 september ADSL gevraagd. Daarna heb ik 14 dagen gewacht. Daarna heb ik weken lang hun Helpdesk gebeld.
Op een bepaald moment heb ik gezegd dat ik een overwoog een klacht tegen Belgacom in te dienen omdat het zo lang duurde en dat ik daarom de precieze datum wilde weten dat Scarlet bij Belgacom ADSL voor mijn lijn had aangevraagd. Toen kreeg ik te horen van iemand wiens naam ik had gevraagd: 17 oktober.

Als die delay niet bij Scarlet ligt, bij wie dan? :eek:

The Oddity schreef:Wat ik bedoel met "deftig" is min of meer wat Nob hierboven reeds zei:

" Je lijn is nooit geactiveerd: ben je dit 100% zeker? Hoe weet je dat? "


Of de lijn niet geactiveerd is na mijn opzeggen weet ik uiteraard niet.
Op 12 november heb ik opgezegd.
Gedateerd 10 november kreeg ik de brief dat binnenkort mijn ADSL-aansluiting wordt geactiveerd.
Ongeveer gelijktijdig kreeg ik van Helpdesk-facturatie te horen dat mijn dossier inderdaad nog op "in progress" stond.

Gisteren kreeg ik te horen dat mijn reden om op te zeggen door Scarlet als geldig is geaccepteerd. Als ik over de domicilering begon werd de verbinding plots verbroken. :roll:

[mod="The Oddity"]
2nd warning! Niet per reply per zin een nieuwe post posten! Gelieve eveneens de handleiding omtrent het gebruik van bbcode door te nemen. Zie de phpBB FAQ.[/mod]
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wat betreft die betaling.. dan vindt ik dat ergens wel begrijpelijk.. het is gewoon dezelfde opdracht die verder gezet wordt, alleen is het abonnements geld aangepast. Indien je hen hierover zou aangesproken hebben, dat je pas ADSL had vanaf datum X, zal je vermoedelijk wel een credit nota in de bus krijgen.. dat heb ik met Belgacom ook voor gehad. Ze hebben mij toen een halve maand aangerekend ;-).

Nuja, ik heb niet gezegd bij wie de delay ligt.. ik heb gezegd bij wie de delay allemaal kan liggen.. blijkbaar is er bij Scarlet zelf intern iets mis gegaan, dat de opdracht pas zo laat is doorgegeven.. nuja.. dat moet geregeld worden met Scarlet zelf ...

Wat ik bedoel is dat je zeker bent dat je lijn nooit eerder actief was.. maw toen je dacht dat ze nog niet actief was.. heb je dit gecontroleerd? Hoe? (we overlopen alles eh...;-) )

Nuja, je hebt bevestiging dat je annulatie aanvaard is..kzou zeggen dan is het voor u opgelost eh... ;-)

ps: gelieve in het vervolg al je replies in 1 post te zetten en degelijk gebruik te maken van de bbcode!
I love it when a plan comes together!
Dummy

Dummy gaat de Userbase een beetje teleurgesteld verlatenen en zich informeren met de "Gids voor Internetgebruikers", waarin duidelijk staat dat ook internetproviders zich te houden hebben aan de wet op de handelspraktijken. Zeker bij telefonische verkoop van diensten is schriftelijke bevestiging van de voorwaarden essentieel.

Als het antwoord van Scarlet hem niet bevredigt zal hij zich richten tot het bestuur van de ISPA, te bereiken op www.ispa.be/

En hij is verbaasd dat niemand gewezen heeft op het bestaan van

Ombudsdienst Telecommunicatie
Barricadenplein 1 1000 Brussel

Tel 02/209.15.12
Fax 02/219.86.59
of [email protected]
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

*off topic alert * :-)
CueBoy vraagt zich af of de UserBase hier een fictief voorbeeld voorgeschoteld gekregen heeft.... dus of de UB hier "getest" geweest geworden is, en dat we binnenkort in één of ander tijdschrift het resultaat gaan te lezen krijgen :lol:
* off topic end *

En voor de rest had Dummy vanin den beginne alle informatie kunnen geven, en dan hadden de reacties misschien anders geweest.
Als CueBoy terugkijkt op de eerste post van Dummy, dan ziet hij opnieuw de grote vraagtekens in zijn ogen :?

Soit, Dummy, ik zou zeggen "Stick around, and you'll find more than you'll ever expected" :-D
If you can't beat them, confuse them.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Dummy,

Het is niet aan ons om u direct alle mogelijk informatie mee te delen eh.. wij beschikken immers niet over alle info.. noch kunnen wij nagaan of de info die gij post effectief correct is...

Op de vraag hoe je getest hebt of de lijn actief was.. heb je immers ook nog niet geantwoord...

Wat betreft die betaling..ik zie echt niet in wat daar verkeerd aan is.. huidige domicil blijft behouden...en wordt naar adsl abo gezet.

Nu die schriftelijke bevestiging is hélémaal niet nodig volgens mij, want via Online subscriptions dien je véél zaken zelf af te drukken en gelden die stukken als volwaardige documenten... ;-).

Ik snap niet wat je met je laatste post wilt bereiken...

Cueboy, getest.. vergeet dat maar. En dan nog als we dat zouden.. zie niet in wat er verkeerd gegaan is.. we hebben immers nog geen official binding met Scarlet eh :).

Enne ivm die ombudsdienst: ik ben daar sowieso geen voorstander van.. zeker voor iets waar je bijlang alle details niet van kent...;-)

En ivm bevredigend antwoord: je antwoord was dat de opzeggen OK verklaard was.. wat is dan uw probleem? Dat wou ge toch?
I love it when a plan comes together!
Gast

Als The Oddity zijn best blijft doen vindt hij ongetwijfeld een baantje bij een of andere provider.
Maar blaming the victim....dat zou hij toch moeten afleren.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Guest,

Heb ik iemand beschuldigt? Ik denk het niet. Ik heb enkel vragen gesteld die ik aan iedereen stel in zo'n geval.. wij kunnen immers niet weten wat er getest is of wat niet.. hoe iemand besluit dat zijn lijn geactiveerd werd of niet... véél te weinig informatie, daarom stel ik die vraag.. ik beschuldig hier niemand mee.. Ik zeg wel dat niemand zich zo makkelijk mag laten afscheppen.

En wederom, dit is reeds in het verleden gezegd, wie zegt er dat ik uit ben op een baantje bij een of andere ISP? Ik doe dit nog steeds op vrijwillige basis voor jullie!
I love it when a plan comes together!
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

TheOddity doet niet anders dan anders.
Het enige wat hij wil doen is ons helpen, maar hij kan dit alleen doen als hij genoeg info heeft. Hij beschuldigd niemand.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Kijk, dit is een forum en geen chat, telefoongesprek of face-to-face confrontatie. Je hebt dus geen directe reactie waarbij je snel een kleinigheid kan vragen dat nog niet duidelijk is (voor de hulpverlener dan). Daarom is het altijd nuttig zo duidelijk / volledig mogelijk te zijn in je vraag, hoe meer info we hebben, hoe beter we ons best kunnen doen om een antwoord te formuleren. Het enige dat we kunnen doen is een mening formuleren op basis van onze kennis en/of ervaring.

--meon
Gast

Ik moet zeggen ik test mijn lijn ook niet. Er zijn er voor wie het altijd maar rapper moet gaan maar als het werkt ben ik kontent.
Ieder zijn gedacht hee maar ik vin dat die mannen die ons altijd maar meer willen late betalen dat die denken dat ze zich alles kunnen permeteere.
En allemaal goed en wel hee van als het minder dan 100 euro is laat maar zitten. Als ge toch geld te veel hebt kunt ge het beter aan 11.11.11 of Unicef geven dan aan den Belgacom.
Wat een duur drukwerk die nu weer gestuurd hebben en dan wel mensen gaan buiten gooien.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Het punt van voorgaande post ontgaat me eerlijk gezegd een beetje....

Bij mijn weten gaat het hier over Scarlet en niet over Belgacom.
En testen, gaat niet over je lijn specifiek testen op snelheid maar wel of er synchronisatie is of niet..

Allez ja... what's your point?
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

hm misschien volledig off topic :oops:

maar wou het toch even kwijt: het valt mij op hoe ondankbaar mensen hier soms zijn... ik heb het gevoel dat naar aanleiding van de post van "dummy" (met alle respect, maar de nick was goed gekozen :? ) op serieuze wijze geantwoord werd, en dat men op zijn minst een poging deed om de "klager" te helpen met zijn probleem... de manier waarop van zijn kant werd gereageerd vind ik ongepast, het getuigt van enig lef om met info ivm ombudsdiensten naar het hoofd te gooien van mensen die de persoon in kwestie proberen te helpen... ik kan mij niet herinneren dat dummy hier al iets constructiefs heeft gepost... behalve dan wat klachten over een misgelopen adsl abo. Zeer jammer vind ik dat, zeker als je rekening houdt met het feit dat op dit forum mensen hun kennis gratis delen met anderen, en eigenlijk een kosteloze helpdesk aanbieden aan mensen met pc of internet gerelateerde problemen...
Respect voor de mods van userbase, en voor alle andere medewerkers die hier wel constructieve zaken posten...

Volledig off topic, ok, maar ik wou het toch even kwijt :wink:

grtz

Raindog
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Raindog, het doet ons plezier om dergelijke posts ook eens te lezen, al zijn ze idd ergens volledig off-topic :).

Nu wat betreft Dummy, dummy heeft max. een week lid geweest van UB en heeft expliciet gevraagd zijn account te wissen, wat we ook gedaan hebben...

Nuja, het feit dat onze vragen nooit deftig beantwoord worden.. laat ons mogelijke zaken vermoeden...
We doen wat we kunnen ;-)
I love it when a plan comes together!
Gast

Ge moet niet kwaad worden manneke ik verstaan u ook niet altijd. Ge hoort toch altijd zeggen als dat den Belgacom dat dat geldwolven zijn. Als de Nob nu zegt en pas op ik geloof hem hee. Als de Nob zegt dat als Scarlet in uwe portemonnee zit dat ge ze dan maar moet laten doen omdat ge anders nog meer kwijt zij dan zijn die toch geen aar beter.
Luistert ik ben ook maar een werkende mens maar daar gaat het toch over of zien ik het verkeerd.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Als de Nob zegt dat als Scarlet in uwe portemonnee zit dat ge ze dan maar moet laten doen omdat ge anders nog meer kwijt zij dan zijn die toch geen aar beter.


Hela, ik heb nergens gezegd dat ge ze zomaar moet laten doen he. Maar als het voorkomt (en de gebeurtenis is verleden tijd) dan laat je (als het om een klein bedrag gaat) het beter zo, want anders steek je er meer geld in (ook tijd is geld) dan dat je eraan verloren hebt.

Da's iets helemaal anders! En bovendien was dit ook nog mijn persoonlijke visie! Het is aan jou wat je daarmee aanvangt!

En als je de mening/gedachte van een ander niet apprecieert, dan moet je hier in de eerste plaats al geen vraag komen stellen.

greetz,

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wie zegt er dat ik kwaad wordt? Ik zie niet in waarom ik me kwaad zou moeten maken ;-). Als je me niet verstaat, vraag dan uitleg.. dat doe ik ook als ik het niet versta.

Ik volg Nob.. ik spreek die ook nergens niet tegen.. maar ik wil hier nergens beweren dat Scarlet geldwolven zijn ofzo.. ik kan daar niet over oordelen.. ik bekijk gans dit incident nuchter en daarvoor zijn véél te weinig gegevens om zulke conclusies te trekken...

Ik denk dat we een beetje aan het afdwalen zijn van het originele probleem ;-)
I love it when a plan comes together!
Gast

Mannen belt de 900 want de Noppes heeft wer is in zijne voet geschoten.
En met mijn sjokkedeize zullen die helperkes niemeer spelen.
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

guest, ik ga hier niet beginnen flamen, dat bent u niet waard, mods, gelieve deze topic te sluiten... begin het stilletjesaan beu te worden er wordt in deze topic niet veel productiefs meer gezegd... behalve wat nutteloos gezeik door mensen die hier toch niets interessants te melden hebben... (en hiermee bedoel ik de poster van het laatste bericht)
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Wel "Dummy"/gast als je zo met je bedrijfje/klanten omgaat zoals je hier op het forum tekeergaat vrees ik het ergste.

En wat betreft de problemen met de betaling, een telefoontje naar je bank en je kon de opdracht laten blokkeren. Dan was je éémalig je centen kwijt geweest.

En voor de rest blijk je toch alles al te weten (en een beetje sarcastisch reageren op de gestelde vragen/oplossingen).

Zoals eerder in het topic werd aangehaald, ga desnoods persoonlijk naar Scarlet en vraag om opheldering van de hele situatie. Anders kan je nog altijd laten vallen dat 'Ombudsjan' binnenkort weer op TV komt.

Sorry ik moest dit even kwijt (aangezien het hier toch de klachtenrubriek is)
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Op verzoek:

closed.
Gesloten

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”