"Ik zou zeggen, deftig contact opnemen met Scarlet."
Bedankt voor deze suggestie.
Ik heb Scarlet enkele tientallen keren gebeld en berichten gepost op hun website. Ik heb vijf keer een brief geschreven, waarvan twee aangetekend (klacht en opzeggen).
Wat bedoel je met "deftig"?
The Oddity schreef:Wat kan er fout gegaan zijn?
" kunt ook niet met een ISP zijn voeten rammelen eh... "
Wat bedoel je met deze opmerking?
Als de ISP je order vijf weken laat liggen en je dan weer een maand later laat weten:
je dossier staat op "in progress" en ik begrijp dat je niet begrijpt waarom al sinds 17 september abonnement ADSL wordt geincasseerd, je technisch dossier nog op "second line" staat, je aan sluiting werkt sinds 4 november maar op 10 november je aansluiting binnenkort zal worden geactiveerd,
wie speelt er dan met wiens voeten ( en andere dingen)?
"vanals je tekent"
Ik heb Scarlet een tiental keren gevraagd mij de contractvoorwaarden te sturen, enkele keren is beloofd dat te doen, een keer is gezegd dat het gebeurd was, een keer heb ik de voorwaarden van Netnet, de telefoonpoot van Scarlet ontvangen.
Ik heb geen contract gezien, ik heb niets getekend.
The Oddity schreef:Wat kan er fout gegaan zijn?
"Wanneer is je lijn effectief geactiveerd. "
Mijn lijn is nooit effectef geactiveerd.
Op 27 /10/2003 stuurde Scarlet een brief dat mijn aansluiting zou worden geactiveerd.
Op 10/11/2003 stuurde Scarlet precies dezelfde brief.
Op 12/11/2003 heb ik het ADSL-abonnement aangetekend opgezegd.
Modbreak:
The Oddity
Het is nergens voor nodig, om per zin waarop je antwoord een nieuw bericht aan te maken! Alles samengezet