Kzit dus met een probleem.
Kheb mij nen nieuwe modem aangeschaft vandaag , namelijk de speedtouch 516 en wou daar mijne draadloze router opzetten. Maar het wilt maar niet lukken. Dieje speedtouch hebben ze weer bgc software opgezwierd en daar krijg ik dus niks uit. als ik mijn passwoord invoor krijg ik foutmelding da het niet klopt. En de verkoper zei da als ik er nen router achter wou zetten dat ik de instelling van bridget mode moest zetten en dat da alles wel ging gaan. Maar ik krijg er dan nog geen internet uit. scheelt der nu iets aan dieje modem of is het dieje software van belgacom da tegen zit?
speedtouch 516 met linksys wrt150n router
Als ge de modem bridged zet dan moet de router de login ADSL-verbinding in stand houden. Dat wil dan ook zeggen dat ge in uw router de nodige userid, paswoord, en andere zooi moet instellen die je anders in de modem stopt.
<edit>
En om van de belgacom-firmware af te geraken kan je best de modem flashen. Even googlen op speedtouch flashen kan je wellicht verder helpen
</edit>
<edit>
En om van de belgacom-firmware af te geraken kan je best de modem flashen. Even googlen op speedtouch flashen kan je wellicht verder helpen
</edit>
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
heb ik gedaan maar dan zegt hem als ge op status klikt da der iets met de ppoe instellingen scheelt. En als ik alles op de router installeer met de cd die erbij was zegt hij da hem geen verbinding met het internet kan maken en dak alles nog eens moet controleren. en via dieje wizzard moete uwe login en pass ook ingeven dus daar kan het normaal nie aan liggen dan denk ik.
En als ik hem ga flashen en als er iets aan de modem zelf scheelt kan ik naar de garantie fluiten denk ik.
En als ik hem ga flashen en als er iets aan de modem zelf scheelt kan ik naar de garantie fluiten denk ik.