Vraag over "Together" formule van Belgacom (vaste

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
mm2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 jan 2004, 12:38

Op mijn vaste Belgacom lijn (particuliere PSTN lijn) heb ik momenteel "Happy time" en "Free Weekend". Nu krijg ik een brief van Belgacom waarin aangekondigd wordt dat de dienst nu "Together" heet.

Hoewel het -volgens de brief- allemaal beter zou moeten zijn heb ik de indruk dat het een verslechtering is:
- er wordt niet meer gesproken dat ik gratis kan bellen van vaste lijn naar vaste lijn na 17u op weekdagen
- het aantal minuten dat je -in de happy time periode- kon bellen van vast naar vast was bij mijn weten onbeperkt. In Free Weekend (vaste lijn naar GSM) was dit 600 minuten/maand. In hun brief staat nu 600 minuten per maand naar vast en GSM SAMEN.

Interpreteer ik dat nu verkeerd of is het echt een achteruitgang die Together formule ? En vervangt die zomaar mijn Happy Time en Free weekend formule zonder dat ik erom vraag of iets getekend heb ? Dit lijkt mij echt het eenzijdig wijzigen van de voorwaarden zonder dat ik ze aanvaard heb.

Heeft iemand hier soms meer informatie over ?

Alvast bedankt!
Marc
Nightflyer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jun 2004, 09:25

Zelf heb ik enkel Happy Time, en voor zover ik weet blijft dat gewoon bestaan. Ik denk dat Together de formule Free Weekend vervangt die jij hebt, toch voor zover ik het snapte uit de reclamefolder van Together.

Dus wat kan je doen als je die Togetherformule neemt in combinatie met Happy Time is:

tijdens weekdagen: onbeperkt gratis bellen naar vaste lijnen van 17 u tot 8 u
tijdens het weekend: onbeperkt gratis bellen naar vaste lijnen (de hele dag door) EN gratis bellen naar GSM-nummers van alle providers, maar beperkt tot 600 minuten per maand.

Neem ook eens een kijkje hier.

Daarin staat in voorwaarde (3) het volgende:
"Voor uw oproepen tijdens de week naar vaste lijnen in België betaalt u het standaardtarief of het Happy time-tarief (als u op dit plan hebt ingetekend). Deze oproepen zijn gratis als u hebt ingetekend op het plan No Limit Anytime."

Wat dus bevestigt wat ik hierboven zeg. Er verandert dus niets voor jou denk ik :)
Bates
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 dec 2007, 17:56

Geen paniek,


Happy Time en Belgacom Together is perfect combineerbaar. Met als gevolg

Gratis bellen na 17u00 tot 08u00 en 24/24 weekend naar alle vaste lijnen binnen Belgie

Gratis bellen 10 uur/maand naar alles mobile netwerken binnen Belgie van de nacht van vrijdag op zaterdag 00:00 tot zaterdag op zondag 00:00
wwdj
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 18 dec 2007, 17:07

Bates schreef:Geen paniek,


Happy Time en Belgacom Together is perfect combineerbaar. Met als gevolg

Gratis bellen na 17u00 tot 08u00 en 24/24 weekend naar alle vaste lijnen binnen Belgie

Gratis bellen 10 uur/maand naar alles mobile netwerken binnen Belgie van de nacht van vrijdag op zaterdag 00:00 tot zaterdag op zondag 00:00


En de minuten die je vast belt in het weekend ? Komen die bij die 10u ?

Dat verstond ik allesinds uit de laatste brief/reclame van bgc
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

wwdj schreef:
Bates schreef:Geen paniek,


Happy Time en Belgacom Together is perfect combineerbaar. Met als gevolg

Gratis bellen na 17u00 tot 08u00 en 24/24 weekend naar alle vaste lijnen binnen Belgie

Gratis bellen 10 uur/maand naar alles mobile netwerken binnen Belgie van de nacht van vrijdag op zaterdag 00:00 tot zaterdag op zondag 00:00


En de minuten die je vast belt in het weekend ? Komen die bij die 10u ?

Dat verstond ik allesinds uit de laatste brief/reclame van bgc
Staat daar niet 24/24 bellen tijdens het weekend, gratis?
wwdj
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 18 dec 2007, 17:07

Lord Utopia schreef:
wwdj schreef:
Bates schreef:Geen paniek,


Happy Time en Belgacom Together is perfect combineerbaar. Met als gevolg

Gratis bellen na 17u00 tot 08u00 en 24/24 weekend naar alle vaste lijnen binnen Belgie

Gratis bellen 10 uur/maand naar alles mobile netwerken binnen Belgie van de nacht van vrijdag op zaterdag 00:00 tot zaterdag op zondag 00:00


En de minuten die je vast belt in het weekend ? Komen die bij die 10u ?

Dat verstond ik allesinds uit de laatste brief/reclame van bgc
Staat daar niet 24/24 bellen tijdens het weekend, gratis?


Ja , ik kan ook lezen. :roll:

En toch vroeg ik het nog eens omdat die brief me verward had.
Nu eenmaal thuis de brief nog even goed herlezen en Bates sprak idd de waarheid
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

www.belgacom.be/together : wordt nu ook volop reclame voor gemaakt (cf. reclame in De Standaard van vandaag).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”