lijkt me vroeg ...
Alleszins als dit zo is... weer al eens concurentievervalsing .. want bij alle andere isp's is raw copper een pak duurder... en bij belgacom zelf krijgt de klant de indruk dat het zelfs niets kost (BGC GO is verkrijgbaar aan dezelfde prijs zonder vaste lijn)
BIPT moet dringend!! ingrijpen me dunkt
neen je ziet volgens mij niets over het hoofd...koppelverkoop is nu eenmaal goedkoper
De eerste 6 maanden loopt er een promo .. maar ook dan geldt je regel ... raw copper + adsl = envenduur als de one versie
Fluppeke schreef:lijkt me vroeg ...
Alleszins als dit zo is... weer al eens concurentievervalsing .. want bij alle andere isp's is raw copper een pak duurder... en bij belgacom zelf krijgt de klant de indruk dat het zelfs niets kost (BGC GO is verkrijgbaar aan dezelfde prijs zonder vaste lijn)
BIPT moet dringend!! ingrijpen me dunkt
Mja, wie weet betaalt Scarlet zelf het andere deel van die rawcopper? Zoals Tele2 dat doet en E-Leven ook
De jongens en meisjes van Belgacom kunnen nu zonder gestoord te worden verder doen aan concurentievervalsing in de puurste zin en het kunstmatig hoog houden van de internet tarieven. Ondanks hun verhaal van enkele weken geleden wisten deze bobo's nog te melden dat er niets zou veranderen. Wat blijkt nu, men trekt Scarlet al voor op de anderen. Door minder aan te rekenen voor de raw-copper.
Wanneer gaat het BIPT nu eindelijk de ballen hebben om in te grijpen in dit land.
Jullie vergeten dat Scarlet nog niet overgenomen is door Belgacom en dat Belgacom nog niks te zeggen heeft binnen Scarlet. Dus nog even wachten tot de overname is afgerond.
Zambo schreef:De jongens en meisjes van Belgacom kunnen nu zonder gestoord te worden verder doen aan concurentievervalsing in de puurste zin en het kunstmatig hoog houden van de internet tarieven. Ondanks hun verhaal van enkele weken geleden wisten deze bobo's nog te melden dat er niets zou veranderen. Wat blijkt nu, men trekt Scarlet al voor op de anderen. Door minder aan te rekenen voor de raw-copper.
Wanneer gaat het BIPT nu eindelijk de ballen hebben om in te grijpen in dit land.
lithion schreef:Jullie vergeten dat Scarlet nog niet overgenomen is door Belgacom en dat Belgacom nog niks te zeggen heeft binnen Scarlet. Dus nog even wachten tot de overname is afgerond.
goede opmerking.
belgacom heeft nog niks in de pap te brokken bij Scarlet.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Zambo schreef:De jongens en meisjes van Belgacom kunnen nu zonder gestoord te worden verder doen aan concurentievervalsing in de puurste zin en het kunstmatig hoog houden van de internet tarieven. Ondanks hun verhaal van enkele weken geleden wisten deze bobo's nog te melden dat er niets zou veranderen. Wat blijkt nu, men trekt Scarlet al voor op de anderen. Door minder aan te rekenen voor de raw-copper.
Pure speculatie.
95 % van wat hier verteld wordt over belgacom en telenet is pure speculatie.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Aangezien Europa nog geen toelating gegeven heeft (bij mijn weten toch nog niet)is Scarlet dus nog niet overgenomen door Belgacom.
Belgacom zelf laat wel al uitschijnen dat de overname al een feit is,(vorige week in 'De Tijd:overname van scarlet geen enkel probleem,zei de baas van Belgacom)maar ik schat nog steeds de kansen niet hoger dan 50%.