Proficiat Belgacom!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Heatryn
Pro Member
Pro Member

Even een voorwoord: een aantal weken terug had ik opeens 's morgens geen connectie meer met het internet. Ik belde naar de helpdesk, waar ik vervolgens van hier naar daar gestuurd werd en waar ook nog eens de schuld in mijn schoenen geschoven werd. Nu, na een dag bellen bleek dus dat m'n account geblockt werd op hun servers. Hun fout dus. Ze hebben m'n account terug ingesteld en ik kon weer surfen. Een paar dagen later kreeg ik een brief van Belgacom met daarop een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord. Ze hadden dus een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt. Ik had dus twee gebruikersnamen die werkte. :-D

Daarjuist kreeg ik telefoon van een mevrouw van de dienst klachten van Belgacom, aangezien ik een klacht had ingediend tegen Belgacom omdat het zolang duurde vooraleer ze doorhadden dat het hun fout was. Nu, die mevrouw was met m'n klacht bezig, maar ze vond nergens een abbonement bij Belgacom van mijn adsl-lijn. Nergens vond ze dit financieel. Ze meldde mij dus dat ik nog nooit betaald had aan Belgacom voor die adsl-lijn. Nu, na even m'n facturen gecontroleerd te hebben, bleek het dus waar te zijn, ik had 3 maandelijks altijd maar facturen rond de 70 euro, wat dus niet adsl-lijn inbegrepen kon zijn. Ik heb dus jaren gratis adsl-gehad want ik betaalde maandelijks maar een 9 euro aan Skynet, de provider dus. Waarschijnlijk zal het dus vanaf nu wel aangerekend worden, maar toch een aantal jaar kunnen profijt doen. :-D

In het begin wilde ze me nog blij maken door te zeggen dat ik geluk had dat ze het niet gingen aanrekenen, waarop ik uiteraard antwoordde dat ik dat nooit zou terugbetalen aangezien het gewoon hun fout is hé. Ik had adsl via een Belgacom teleboetiek, die alles hebben geregeld voor mij.

Spijtig dat ik nu maandelijks de "volle pot" betaal. :wink:
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

maar als ge twee logins hebt dan kunde twee x zo veel downloaden, want dan heb je twee accounts :-D

Greetz
Gimic
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”