
Daarjuist kreeg ik telefoon van een mevrouw van de dienst klachten van Belgacom, aangezien ik een klacht had ingediend tegen Belgacom omdat het zolang duurde vooraleer ze doorhadden dat het hun fout was. Nu, die mevrouw was met m'n klacht bezig, maar ze vond nergens een abbonement bij Belgacom van mijn adsl-lijn. Nergens vond ze dit financieel. Ze meldde mij dus dat ik nog nooit betaald had aan Belgacom voor die adsl-lijn. Nu, na even m'n facturen gecontroleerd te hebben, bleek het dus waar te zijn, ik had 3 maandelijks altijd maar facturen rond de 70 euro, wat dus niet adsl-lijn inbegrepen kon zijn. Ik heb dus jaren gratis adsl-gehad want ik betaalde maandelijks maar een 9 euro aan Skynet, de provider dus. Waarschijnlijk zal het dus vanaf nu wel aangerekend worden, maar toch een aantal jaar kunnen profijt doen.

In het begin wilde ze me nog blij maken door te zeggen dat ik geluk had dat ze het niet gingen aanrekenen, waarop ik uiteraard antwoordde dat ik dat nooit zou terugbetalen aangezien het gewoon hun fout is hé. Ik had adsl via een Belgacom teleboetiek, die alles hebben geregeld voor mij.
Spijtig dat ik nu maandelijks de "volle pot" betaal.
