Kunnen jullie op www.hotmail.com? en/of inloggen in messenger? :/
Geraak er al eventjes niet meer op =/
MSN/Windows Live Down?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik geraak er ook niet op (dommel ; zone 092)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier hetzelfde,
regio Leuven, kan zowel mijn msn messenger niet meer openen als mijn mail binnenhalen . Blijkt dus een ' nationaal ' probleem te zijn .
regio Leuven, kan zowel mijn msn messenger niet meer openen als mijn mail binnenhalen . Blijkt dus een ' nationaal ' probleem te zijn .
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik geraak er op
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ikzelf en m'n zus hebben 'tzelfde probleem, maar zij is er ondertussen op geraakt.
http://messenger.msn.com/Status.aspx <- deze pagina is ook geen ballen waard.
Oplossing die werkt
> 1. hit "run" in the start menu
> 2. type "regedit"
> 3. Open "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger"
> 4. Delete the folder called MSN Messenger
> 5. After this MSN Messenger Live will login as normal.
> 2. type "regedit"
Inderdaad, volgens die site zijn er nooit geen problemen. Wat is MSN Messenger toch een super programma.meon schreef:Ikzelf en m'n zus hebben 'tzelfde probleem, maar zij is er ondertussen op geraakt.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
hoe kan dit nu werken als de clusters/servers plat liggen???avatara schreef:Oplossing die werkt
> 2. type "regedit"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik heb geen problemen gehad, ben wel al een week of twee online
-
- Elite Poster
Gebruikers van Hotmail en Windows Live Messenger hebben het gisteren een groot deel van de dag zonder hun webdiensten moeten stellen. Het was zo goed als onmogelijk om in te loggen, al was er weinig te merken voor wie de hele dag online bleef.
Een reden voor de panne heeft Microsoft nog niet opgegeven, maar het bedrijf bevestigt de problemen. "Wereldwijd heeft ongeveer dertig procent van de gebruikers problemen gehad", zegt Jean Benoit Van Bunnen, Belgisch business- en marketingmanager voor Windows Live. "Het probleem heeft zich wel enkel voorgedaan bij wie op dat moment inlogde. Wie zich eerder op de dag al had aangemeld, merkte weinig van de problemen."
Net zoals in Nederland is de chatdienst van Microsoft bij ons bijzonder populair, iets wat ook blijkt uit recente reacties op onze site. In ons land zijn er 3,5 miljoen gebruikers van Live Messenger, het vroegere MSN, waarvan er anderhalf miljoen zich dagelijks aanmelden. Voor Live Hotmail ligt dat op 3,7 miljoen actieve gebruikers. Ook de andere webdiensten van het bedrijf, zoals de profielpagina Spaces of Xbox Live, hebben de inlogproblemen gehad. Volgens Van Bunnen zijn alle problemen intussen wel van de baan en staat het systeem sinds half twaalf gisterenavond terug volledig op poten.
Een reden voor de panne heeft Microsoft nog niet opgegeven, maar het bedrijf bevestigt de problemen. "Wereldwijd heeft ongeveer dertig procent van de gebruikers problemen gehad", zegt Jean Benoit Van Bunnen, Belgisch business- en marketingmanager voor Windows Live. "Het probleem heeft zich wel enkel voorgedaan bij wie op dat moment inlogde. Wie zich eerder op de dag al had aangemeld, merkte weinig van de problemen."
Net zoals in Nederland is de chatdienst van Microsoft bij ons bijzonder populair, iets wat ook blijkt uit recente reacties op onze site. In ons land zijn er 3,5 miljoen gebruikers van Live Messenger, het vroegere MSN, waarvan er anderhalf miljoen zich dagelijks aanmelden. Voor Live Hotmail ligt dat op 3,7 miljoen actieve gebruikers. Ook de andere webdiensten van het bedrijf, zoals de profielpagina Spaces of Xbox Live, hebben de inlogproblemen gehad. Volgens Van Bunnen zijn alle problemen intussen wel van de baan en staat het systeem sinds half twaalf gisterenavond terug volledig op poten.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.