Pagina 1 van 2
Telenet kl**t klanten die willen overstappen>geen interne
Geplaatst: 12 feb 2008, 11:25
door eco racer
Ik heb nog geen schriftelijke en aangtekende opzeg gezonden naar Telenet, brief ligt klaar
om op 20 februari verzonden te worden.
Dus telenet heet het recht niet mijn internet af te sluiten, activatiekosten te eisen ... 5 dagen moet ik wachten op deactivatie, betalen doe ik niet, wat denken ze daar wel!
Ik bel naar telenet en die zeggen dat ik terug 50 euro activatiekost zou moeten betalen ... ik direct gemeld dat als het binnen de 24 uur niet in orde was ik een advocaat zal contacteren, evenals test-aankoop en de ombudsman. Ze kunnen fluiten naar die 50 euro, telenet doet er blijkbaar alles aan toekomstige ex-klanten te treiteren. Alles is goed om ze voor de laatste keer te melken! Doen ze dit vaker?
Geplaatst: 12 feb 2008, 12:05
door xenne
begrijp het niet goed? je hebt opzeg nog niet gegeven en je bent toch afgesloten? waarom dan wel
Geplaatst: 12 feb 2008, 12:17
door meon
xenne schreef:begrijp het niet goed? je hebt opzeg nog niet gegeven en je bent toch afgesloten? waarom dan wel
²
Geplaatst: 12 feb 2008, 13:45
door Goztow
Moet ook niet plezant zijn om iemadn als TS aan de telefoon te hebben als helpdeskmedewerker :-S.
Geplaatst: 12 feb 2008, 15:03
door FlashBlue
i vote meest onduidelijke post ever
Geplaatst: 12 feb 2008, 15:46
door Dafke
FlashBlue schreef:i vote meest onduidelijke post ever
²
Geplaatst: 12 feb 2008, 16:35
door KK
Hint: check de rest van zijn posts en probeer er eentje te vinden die wel duidelijk is
Geplaatst: 12 feb 2008, 16:39
door deej
Naast premium member en pro member en van die onderschriften zou er ook eentje moeten komen dat "clown" heet.
Geplaatst: 12 feb 2008, 16:40
door cloink
deej schreef:Naast premium member en pro member en van die onderschriften zou er ook eentje moeten komen dat "clown" heet.
² !!!
Geplaatst: 12 feb 2008, 16:52
door Astralon
Half the world is composed of idiots, the other half of people clever enough to take indecent advantage of them.
Geplaatst: 12 feb 2008, 17:36
door hellsnake
lekker duidelijk weer.
Geplaatst: 12 feb 2008, 19:01
door localhost
Dafke schreef:FlashBlue schreef:i vote meest onduidelijke post ever
²
³
Geplaatst: 12 feb 2008, 19:13
door hellsnake
localhost schreef:Dafke schreef:FlashBlue schreef:i vote meest onduidelijke post ever
²
³
Hoe zet ik een 4 in superscript?
OMFG, duizendste post
Geplaatst: 12 feb 2008, 20:19
door xenne
ben toch benieuwd naar het vervolg zenne
proficiat voor de mens hierboven, een 1000ste post die kan tellen is dat
Geplaatst: 12 feb 2008, 20:31
door Patje
xenne schreef:ben toch benieuwd naar het vervolg zenne
proficiat voor de mens hierboven, een 1000ste post die kan tellen is dat
Daarvoor moet je wel een babbelgat zijn zenne, in 1 jaar tijd 1000 posts
Geplaatst: 12 feb 2008, 22:37
door Goztow
Patje schreef:xenne schreef:ben toch benieuwd naar het vervolg zenne
proficiat voor de mens hierboven, een 1000ste post die kan tellen is dat
Daarvoor moet je wel een babbelgat zijn zenne, in 1 jaar tijd 1000 posts
Bwa, dat valt nogal mee hoor
.
Geplaatst: 12 feb 2008, 22:38
door Lord Utopia
Kijk maar naar mij
Geplaatst: 12 feb 2008, 22:40
door cloink
Om ter dikste spamm0r?
5.69 berichten per dag
me > you.
Geplaatst: 12 feb 2008, 23:30
door meon
Ik heb de dikste én de langste
Geplaatst: 12 feb 2008, 23:38
door Fluppeke
en dan zeggen ze da ik zaag ...
kom nog ni aan jullie hielen
Geplaatst: 13 feb 2008, 08:31
door ubremoved_983
meon schreef:Ik heb de dikste én de langste
Size doesn't matter ...
Geplaatst: 13 feb 2008, 08:33
door cloink
ditCh schreef:Size doesn't matter ...
Zei de man met het kleintje...
Geplaatst: 13 feb 2008, 08:34
door ubremoved_983
cloink schreef:
Zei de man met het kleintje...
Niet lachen met mijn micropenis aub
Re: Telenet kl**t klanten die willen overstappen>geen int
Geplaatst: 13 feb 2008, 10:32
door nonkie
eco racer schreef:Ik heb nog geen schriftelijke en aangtekende opzeg gezonden naar Telenet, brief ligt klaar
om op 20 februari verzonden te worden.
Dus telenet heet het recht niet mijn internet af te sluiten, activatiekosten te eisen ... 5 dagen moet ik wachten op deactivatie, betalen doe ik niet, wat denken ze daar wel!
Ik bel naar telenet en die zeggen dat ik terug 50 euro activatiekost zou moeten betalen ... ik direct gemeld dat als het binnen de 24 uur niet in orde was ik een advocaat zal contacteren, evenals test-aankoop en de ombudsman. Ze kunnen fluiten naar die 50 euro, telenet doet er blijkbaar alles aan toekomstige ex-klanten te treiteren. Alles is goed om ze voor de laatste keer te melken! Doen ze dit vaker?
Hoe komt het dat bij u de post zo snel werkt. De brief is al toegekomen voor hij verzonden is.
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:11
door meon
ditCh schreef:Niet lachen met mijn micropenis aub
ieuw. mental picture-alert!
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:13
door ubremoved_983
meon schreef:ieuw. mental picture-alert!
Ik wist al langer dat jij over mij fantaseerde ...
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:16
door cloink
/gently backs away, out of the room...
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:16
door deej
En wie draagt de rok in jullie relatie?
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:16
door cloink
deej schreef:En wie draagt de rok in jullie relatie?
Die met de micropenis natuurlijk, dat lijkt me logisch (of praktisch, 't is maar hoe je het bekijkt).
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:19
door ubremoved_983
deej schreef:En wie draagt de rok in jullie relatie?
Ik draag momenteel niets ...
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:21
door saffie
ontopic ...
Eco racer, moet U 50€ betalen om uw telenet abonnement terug te activeren?
Wat is de reden dat uw abonnement stop gezet werd?
Kunt u dit even verduidelijken aub?
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:30
door deej
ditCh schreef:Ik draag momenteel niets ...
Aangezien ik je toch niet ken beeld ik me gewoon in dat je een knappe vrouw met grote ogen bent.
Geplaatst: 13 feb 2008, 11:32
door selder
deej schreef:ditCh schreef:Ik draag momenteel niets ...
Aangezien ik je toch niet ken beeld ik me gewoon in dat je een knappe vrouw met grote ogen bent.
Correct!
Geplaatst: 14 feb 2008, 13:26
door eco racer
ik heb heden nog steeds geen internetverbinding, dus moet ik elders gaan surfen ... de reden dat ze me hebben afgesloten is omdat ik een mail had gezonden aan de ombudsman waarin ik het eigenaardig vind dat je geen opzegformulier kan vinden op hun website en dat ik de nabije toekomst ga veranderen van provider omdat ik er 60 ipv 12 GB krijg, weg bij TN dus
De ombudsman heeft dus mijn vraag doorgegeven aan TN en zij hebben mij daarom, volgens hen wees dit op een beeïndiging van het contract, dus hebben ze me afgesloten van het internet, maandag is dat gebeurt en heden is die re-actievatie [dus de man an telenet moet niet langskomen] = puur een paar cijferkes intikken op de computer !!! tot op heden 4 dagen verder is dat dus nog niet gebeurd. Het strafst van al vond ik nog dat die mij nog 50 euro activatiekost wilden aftroggelen, heb ik ook niet gedaan omdat er geen gelmdig opzegforumlier is, TN pleegde hier dus een contractfout/ging in de fout, en ze geven dat ook toe aan de telefoon dat het een vegissing was, m.i. is dit gewoon een truck die ze toepassen om klanten te "pesten" omdat je gaat overstappen.
U we weze dus gewarschuuwd. Ik kan er zeker niet mee lachen, integendeel, ze maken mij woedend. Opzegbrief wordt op 20/02/2008 verzonden ... en die laatste betaling kunnen ze vergeten. Gangsterpraktijken!
Geplaatst: 14 feb 2008, 13:29
door Lord Utopia
Je wou jezelf afsluiten, brief nog niet verzonden, en ze sluiten je af uit hun eigen. Vervolgens zit je te zagen dat je geen internet meer hebt bij hen, en wil je wéér internet krijgen bij Telenet.
idioot
Geplaatst: 15 feb 2008, 13:44
door Draco888
ditCh schreef:meon schreef:Ik heb de dikste én de langste
Size doesn't matter ...
Lijkt me eerder dat stamina ofte uithoudingsvermogen het grootste probleem is voor de Belgische ISPs, want zowel "de snelste" als de "grootste" komen prematuur klaar als ge volle bak uw verbinding gebruikt.
Geplaatst: 15 feb 2008, 13:48
door xenne
Lord Utopia schreef:Je wou jezelf afsluiten, brief nog niet verzonden, en ze sluiten je af uit hun eigen. Vervolgens zit je te zagen dat je geen internet meer hebt bij hen, en wil je wéér internet krijgen bij Telenet.
idioot
hij wou opzeggen op 20/02, zijn brief is nog niet eens verzonden... dat Telenet hem afsluit op 11/02 is contractbreuk, hier zou ik schadevergoeding voor eisen
Geplaatst: 15 feb 2008, 20:02
door eco racer
idd. op 20/02 zal ik het opzegformulier [niet beschikbaar/te downloaden via de site/zoekengine van Telenet] per aangetekend schrijven met de postduiven van De Post naar Mechelen zenden.
In mijn email t.a.v. De Ombudsman stond dat ik zou overstappen naar EDPnet i.v.m. de welbekende limiet problematiek. Verder maakte ik melding dat je op de website van Telenet [althans toen] geen opzegformulier voor Telenet Internet kon vinden via de zoekengine ["contract"/"opzeg"]. Zo'n opzegformulier moet gewoon beschikbaar zijn via de website van de providers, in mijn geval Telenet dus.
Na ontvangst heeft Telenet mij direct offline gezet en dit 4 dagen lang en meer dan 10 telfonische contacten later met de helpdesk e.t.c., altijd wel een excuus om het wat te rekken, dan was het dit, dan was het dat, ... uiteindelijk is de reactivatie vandaag dan toch in orde gekomen. Emails zijn wel verloren gegaan tijdens die periode maar mijn emailadres is terug actief ... Telenet een technologisch bedrijf?
Het strafst van al vond ik nog dat ze nog 50 euro durfden vragen voor de zogezegd "nieuwe activatie", deze heb ik natuurlijk niet betaalt [boekhoudkundig truckje i.v.m. opsmukken van het aantal nieuwe klanten?].
Wel gaven ze toe dat ze een, zoals zij dat dan noemen "vergissing" hadden gemaakt, ook laten ze de laatste factuur [die dus nog moet komen] voor wat het is.
dit is contractbreuk t.a.v. de klant en ik hoop dat andere [binnekort ex-] Telenet Internet klanten correct behandeld zullen worden.
-----------------
Kun je Donna online beluisteren zonder die agressieve/irritante Telenet reclames?
Geplaatst: 16 feb 2008, 22:41
door xenne
niet te voorbarig zijn dat je die 50euro niet zal moeten betalen voor de reactivatie, check uw factuur volgende maand maar. ze hebben iig geen been om op te staan, er is geen opzegdocument, dus mogen zij u niet afsluiten. voor die paar dagen zonder internet kun je gerust een schadevergoeding eisen, om nog maar te zwijgen van de morele schadevergoeding
Geplaatst: 16 feb 2008, 22:50
door eco racer
hoeveel mag ik zoal eisen ... ik was om te ontploffen [bijna] in alle staten [dus dat zel wel erg veel zijn $$$$$$$$$$
], dit gaan ze niet leuk vinden in mechelen maar daar trek ik me [binnekort] supersnel [via ADSL] niks van aan, binnekort is het gedaan, ADSL2+ lonkt
uiteindelijk is het de bedoeling de consument erop te attenderen dat Telenet en ook andere telecom/internet/providers deze zaken niet alleen bij mij maar ook bij u zouden durven flikken, deze wanpraktijken/bandietenstreken moeten stoppen. andere lijn en ook al doet het soms een beetje pijn ... klanten bedriegen/aftroggelen is niet fijn
6.12. De maximum bewaringscapaciteit van uw e-mailberichten op de servers van het Telenet Netwerk is afhankelijk van de door u gekozen Internetdienst. Indien deze maximum capaciteit overschreden wordt, zal u tijdelijk geen nieuwe e-mailberichten kunnen verzenden en ontvangen, totdat u de e-mailberichten van het Telenet Netwerk naar uw Eindapparatuur kopieert.
Inkomende e-mailberichten die u niet van het Telenet Netwerk naar uw Eindapparatuur kopieert, worden van het Telenet Netwerk verwijderd na een periode van zes maanden.
bij mij zijn die toevallig verloren gegaan tijdens de onterechte disconnectie ...