ik sjot Telenet buiten en wilde 24 Mbps, maar bij ons in Antwerpen is dat nog ni mogelijk, op welke termijn uitbreiding verwachtte kon men niet reageren, wel kan ik aangesloten worden op NetConnect en vanaf dat ADSL 2+ beschikbaar is kan je switchen mits 49 euro kosten.
Ik denk dat ik dan beter kans maak bij EDPnet, wel 60 GB zn iets duurder maar dan gaat het via Scarlet netwerk en niet via Belgacom zoals bij Dommel, ik hoop dat Scarlet snel wat DSLAM's zal bijplaatsen, want steden als Antwerpen hebben nood aan Dommel en CO!
Dommel CityConnect enkel in Leuven momenteel ...
ik zou dan toch voor netconnect gaan en later switchen ipv edpnet te nemen
1) upload telt niet bij dommel ( altijd handig )
2) iets tragere snelheid maar wel hogere limiet ( ok als je maar 20gig afhaalt ofzo dan ben je misschien beter bij edpnet )
3) als cityconnect dan komt waar jij zit kan je makkelijker switchen
1) upload telt niet bij dommel ( altijd handig )
2) iets tragere snelheid maar wel hogere limiet ( ok als je maar 20gig afhaalt ofzo dan ben je misschien beter bij edpnet )
3) als cityconnect dan komt waar jij zit kan je makkelijker switchen
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
zeker geen voordeel, Scarletnetwerk is op sommige plaatsen overbelast wat zeer traag internet met zich mee kan brengen (zie diverse topics).eco racer schreef:maar dan gaat het via Scarlet netwerk en niet via Belgacom zoals bij Dommel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect