Pagina 1 van 1

Hoe Dommel kontakteren?

Geplaatst: 21 jan 2008, 00:01
door jjvk
Ik ben bij Scarlet en in juni hebben ze mij zonder reden van 3.4mbps op 1 Mbps gezet.
Nu sta ik al op 0, 344 mbps, en binnen enkele weken moet ik zelf duwen...
Dus ik zou overstappen naar Dommel en daar eens inlichtingen nemen, maar...
- al 2 emailtjes gestuurd, steeds één of ander ticket wordt er opgemaakt..MAAR GEEN ANTWOORD.

- al 2 maal gebeld, en steeds niemand persoonlijk aan de lijn, elke maal zo'n 20 minuten gewacht, maar tevergeefs...

Dus, hoe geraak ik aan enkele inlichtingen?? zoals, aan hoeveel Mbps kan ik surfen, ect..
Hoe is de technische dienst bij Dommel?
Je zou het op het de duur niet meer weten, maar weg moet ik bij Scarlet,
dan maar even naar Evonet .. wordt vervolgd.

Dank,

Geplaatst: 21 jan 2008, 00:02
door Ken
Wanneer bel je? Best 's morgens bellen tussen 9 en 12 :-)...

Geplaatst: 21 jan 2008, 02:08
door xenne
tsja, bellen is normaal wel de beste manier om in contact te treden. heb nog maar 2x gebeld en niet lang moeten wachten

Geplaatst: 21 jan 2008, 08:52
door ljd
Soms moet je gewoon eens in je ticket kijken . Staat soms een antwoord in

Geplaatst: 21 jan 2008, 08:57
door fieldoxide
Telefonisch kontakt opnemen is de beste oplossing,gewoon met de verkoopsdienst ,niet met de technische dienst,ikzelf heb al een aantal keren gebeld en nooit lang moeten wachten.

Geplaatst: 21 jan 2008, 12:48
door skitzo
Same here, wel altijd gebeld op werkdagen tijdens de uren.