Ik ben bij Scarlet en in juni hebben ze mij zonder reden van 3.4mbps op 1 Mbps gezet.
Nu sta ik al op 0, 344 mbps, en binnen enkele weken moet ik zelf duwen...
Dus ik zou overstappen naar Dommel en daar eens inlichtingen nemen, maar...
- al 2 emailtjes gestuurd, steeds één of ander ticket wordt er opgemaakt..MAAR GEEN ANTWOORD.
- al 2 maal gebeld, en steeds niemand persoonlijk aan de lijn, elke maal zo'n 20 minuten gewacht, maar tevergeefs...
Dus, hoe geraak ik aan enkele inlichtingen?? zoals, aan hoeveel Mbps kan ik surfen, ect..
Hoe is de technische dienst bij Dommel?
Je zou het op het de duur niet meer weten, maar weg moet ik bij Scarlet,
dan maar even naar Evonet .. wordt vervolgd.
Dank,
Hoe Dommel kontakteren?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, bellen is normaal wel de beste manier om in contact te treden. heb nog maar 2x gebeld en niet lang moeten wachten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Telefonisch kontakt opnemen is de beste oplossing,gewoon met de verkoopsdienst ,niet met de technische dienst,ikzelf heb al een aantal keren gebeld en nooit lang moeten wachten.