Hoe Dommel kontakteren?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
jjvk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 sep 2007, 21:37

Ik ben bij Scarlet en in juni hebben ze mij zonder reden van 3.4mbps op 1 Mbps gezet.
Nu sta ik al op 0, 344 mbps, en binnen enkele weken moet ik zelf duwen...
Dus ik zou overstappen naar Dommel en daar eens inlichtingen nemen, maar...
- al 2 emailtjes gestuurd, steeds één of ander ticket wordt er opgemaakt..MAAR GEEN ANTWOORD.

- al 2 maal gebeld, en steeds niemand persoonlijk aan de lijn, elke maal zo'n 20 minuten gewacht, maar tevergeefs...

Dus, hoe geraak ik aan enkele inlichtingen?? zoals, aan hoeveel Mbps kan ik surfen, ect..
Hoe is de technische dienst bij Dommel?
Je zou het op het de duur niet meer weten, maar weg moet ik bij Scarlet,
dan maar even naar Evonet .. wordt vervolgd.

Dank,
Laatst gewijzigd door jjvk 21 jan 2008, 00:03, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Wanneer bel je? Best 's morgens bellen tussen 9 en 12 :-)...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

tsja, bellen is normaal wel de beste manier om in contact te treden. heb nog maar 2x gebeld en niet lang moeten wachten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Soms moet je gewoon eens in je ticket kijken . Staat soms een antwoord in
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Telefonisch kontakt opnemen is de beste oplossing,gewoon met de verkoopsdienst ,niet met de technische dienst,ikzelf heb al een aantal keren gebeld en nooit lang moeten wachten.
Gebruikersavatar
skitzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 maa 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Same here, wel altijd gebeld op werkdagen tijdens de uren.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”