Problemen met toegang tot forum?

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Vraagje: ik probeerde net dit forum te bereiken en werd eerst drie keer naar een 500: Internal error page gestuurd vooraleer ik binnen geraakt.... iets verkeerd met de server???
:???:
flamenca
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik zal navraag doen, maar bij mijn weten is er niets mis. Kan zijn dat het een kleine storing ofzo was. Maar normaal zou alles goed moeten draaien.

Cheers
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

daarjuist was er idd even een probleem met de server, het heeft naar ons weten geen 5 minuten geduurt, sorry voor dit ongemak
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Thnx.... zou niet willen dat mijn fav site de mist in gaat... ;)

flamenca
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

een minuutje geleden was de site weer niet bereikbaar. Vandaag al meer meegemaakt. Misschien is er toch iets fout
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Debruineogenboy,

Voor zover ik hier kan zien is er niks mis. Door problemen op een tussenliggend netwerk tussen het netwerk van Belgacom en het netwerk van onze hosting provider (in de VS) kan het soms zijn dat het ietsje trager gaat. Dit is hopelijk snel opgelost. Af en toe kan dit eens voorvallen. Op termijn zal dit opgelost worden doordat binnen afzienbare tijd de server gehost zal worden in België.

Wat betreft die internal 500 error. Kan zijn doordat men een update gedaan heeft op de server die op dat moment een 500 veroorzaakte ofzo.
Indien je die meermaals opdezelfde dag met verschillende goede perioders er tussen krijgt, gelieve dan even de url mee te geven waarop je die 500 exact krijgt.

Wees gerust.. we hebben voldoende backups om eventuele problemen direct op te lossen. Navraag wordt gedaan bij hosting partner.

Update:
Ons technisch contact bij onze hosting provider heeft ons gemeld dat men de afgelopen uren bezig geweest is met enkele kritische security updates te installeren op de servers en dat deze de server even ontregeld kunnen hebben.

Normaal zou alles nu prima moeten verlopen, op hier en daar een kleine vertraging na ;-).
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”