Hierbij ticket dat ik aanmaakte, lees maar even:
1) Ik las gisteren dat de uploadsnelheid voor iedereen steeg. Daarom heb ik ook een boostpack genomen, maar dit geeft nu geen verschil meer. Ik als dat je vanaf 1 feb zonder extra kosten het boostpack kunt opzeggen. Nu, ik heb dommel besteld , en het wordt de 22e geactiveerd. Is het mogelijk om mijn boostpack op te zeggen, én de kosten die ik betaald heb terugbetaald zien? Ik heb alreeds 1maand en activatie betaald, voor iets wat ik pas de 22e krijg, en nu niet mer wil.
Dus graag zou ik mijn boostpack opzeggen ALS ik de 1e maand en activatie terugbetaald zie dmv terugbetaling op volgende facturen.
2)Heb dommel besteld, en ik zag dat ik Per periode van 1 maand bestel. Ik betaalde voor 1 jan tot 1 feb. Maar mijn internet wordt pas de 22e geactiveerd. Ik neem aan dat ik hierbij een correctie op krijg op volgende facturen?
hun doodleuk antwoord:
Dear Sir, Madam,
Boost pack cancellations can be requested via [email protected] as of February, 1st.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
1) nederlands was weer te moeilijk zeker?
2)Op wat trekt dat nu? Iets zeggen dat ik al lang wist, en alle vragen openlaten
3)Herzenden mss? Naar welk adres? Had deze nara [email protected] gestuurd.
Stomme dommelaars, als ik boostpack wil opzeggen mag ik dan wrs op 1 februari nog es abo betalen voor feb-maart, als je maar vanaf feb mag opzeggen.
Internet wordt de 22e geactiveerd, en heb al voor vanaf 1 januari betaald.
Netconnect+ boost
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
ik ben echt wel super content
Ik was vorige week nog aan het twijfelen om het toch eens te nemen ![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Gratis een ietwat deftigere upload, een mens is rap content![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wees blij dat je je boostpack kan annuleren, er zijn andere providers waar je nu pech zou hebben... bijvoorbeeld Telenet waar ik indertijd nog 10.000 oude belgische frankskes heb mogen betalen om een aansluiting te krijgen (1997) terwijl dit wat later gewoon werd afgeschaft !
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Gratis een ietwat deftigere upload, een mens is rap content
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wees blij dat je je boostpack kan annuleren, er zijn andere providers waar je nu pech zou hebben... bijvoorbeeld Telenet waar ik indertijd nog 10.000 oude belgische frankskes heb mogen betalen om een aansluiting te krijgen (1997) terwijl dit wat later gewoon werd afgeschaft !
Om een hoop troll's te quoten in die tijd: "Jamaar, je betaalde voor het recht om als eersten de dienst te hebben". Trust me, ik ken het gevoel. 14.000 + 7000 voor een 2de modem een tijdje later ( enigste manier om hogere limieten te hebben in die tijd...fryelectro schreef:bijvoorbeeld Telenet waar ik indertijd nog 10.000 oude belgische frankskes heb mogen betalen om een aansluiting te krijgen (1997) terwijl dit wat later gewoon werd afgeschaft !
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)