Giveaway of the Day : Elke dag gratis commerciële software

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Wie zei daar dat commerciële software duur is? Op GiveawayOfTheDay kunt u elke dag gratis een compleet programma downloaden waarvoor doorgaans betaald moet worden. Snel zijn is wel de boodschap, want de volgende dag is het pakket alweer vervangen door een andere gratis applicatie.

Met GiveawayOfTheDay willen de initiatiefnemers zowel eindgebruikers als software-uitgevers een alternatief bieden voor proefversies van programma’s. Die zijn meestal maar een aantal dagen bruikbaar of missen enkele belangrijke mogelijkheden. De software op GiveawayOfTheDay daarentegen is volledig functioneel. Het gaat om geregistreerde en bovenal legale versies die – in overleg met de uitgever van de software – welgeteld 24 uur gratis worden aangeboden. De uitgever wordt daarvoor keurig betaald door de site, die zijn inkomsten voornamelijk uit advertenties haalt.

Meer bij de bron : T-Zine van 7 januari 2008

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
tomg1804
Pro Member
Pro Member

Interessante link.

Ik zou al meteen de hudige aanbieding willen downloaden en ik kan al niet, omdat mijn limiet zo goed als op is en mijn reset maar morgennacht plaats vindt (en ik geen zin heb om op smalband te komen en weiger blokken bij te kopen).
Verdorie. :cry:
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik kende de website al even, maar heb eigenlijk nog niet de tijd gehad om er een gewente van te maken om elke dag te gaan kijken :)

Het is in ieder geval een veel belovend concept, en de makers van de website steken er nog een aardige duit mee in het zakje ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”