Geen telefoon meer door Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Loester
Starter Plus
Starter Plus

Sinds gisteren zitten we helemaal zonder telefoon, dankzij Scarlet.

Bij de bestelling van Scarlet One Unlimited werd ons gevraagd om NIET zelf ons Belgacom telefoonabonnement op te zeggen "Zeg intussen zeker uw Belgacom telefoonabonnement niet op, u riskeert uw telefoonnummer te verliezen."

Echter op 9 januari 2008 konden we ineens niet meer telefoneren. Als iemand naar ons nummer belde, kreeg men de boodschap 'dit nummer is niet toegelaten'...

Ik belde dus met mijn GSM naar de Belgacom helpdesk om te vragen wat er aan de hand was, en die wisten me te vertellen dat Scarlet ons telefoonabonnement bij Belgacom helemaal had opgezegd :eek:

Nu zitten we dus zonder telefoon; ik heb net naar Scarlet gebeld en die zeiden dat over een week of zo wel iemand langs zou komen om Scarlet telefonie te activeren... :x
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

als ge wilt dat u telefoon bij BGC terug geactiveerd wordt, laat me iets weten dan hé.
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Loester schreef:Sinds gisteren zitten we helemaal zonder telefoon, dankzij Scarlet.

Bij de bestelling van Scarlet One Unlimited werd ons gevraagd om NIET zelf ons Belgacom telefoonabonnement op te zeggen "Zeg intussen zeker uw Belgacom telefoonabonnement niet op, u riskeert uw telefoonnummer te verliezen."

Echter op 9 januari 2008 konden we ineens niet meer telefoneren. Als iemand naar ons nummer belde, kreeg men de boodschap 'dit nummer is niet toegelaten'...

Ik belde dus met mijn GSM naar de Belgacom helpdesk om te vragen wat er aan de hand was, en die wisten me te vertellen dat Scarlet ons telefoonabonnement bij Belgacom helemaal had opgezegd :eek:

Nu zitten we dus zonder telefoon; ik heb net naar Scarlet gebeld en die zeiden dat over een week of zo wel iemand langs zou komen om Scarlet telefonie te activeren... :x
Stug probeert steeds om zulke gevallen op te volgen, maar wij kunnen ook niet overal tegelijk zijn, maakt een ticket aan, hebben we alvast de juiste gegevens om het bij Scarlet op de deurmat te deponeren.

Maar nogmaals als we het niet weten, of per ongeluk lezen staan we ook nergens.

We zullen in ieder geval dit melden dat de helpdesk teveel steken laat vallen. Klaarblijkelijk zijn er daar weer een paar nieuwelingen bezig die het voor de rest verknoeien.
Loester
Starter Plus
Starter Plus

Rudi.$ schreef: We zullen in ieder geval dit melden dat de helpdesk teveel steken laat vallen. Klaarblijkelijk zijn er daar weer een paar nieuwelingen bezig die het voor de rest verknoeien.
Dank, zonder telefoon zitten is toch niet niks (het is wel rustiger nu :-) ); ik had verwacht dat Scarlet diezelfde namiddag nog bij ons zou langs komen, maar blijkbaar was dat teveel gevraagd.
Loester
Starter Plus
Starter Plus

hollebollegijs schreef:als ge wilt dat u telefoon bij BGC terug geactiveerd wordt, laat me iets weten dan hé.
Zonder het risico dat mijn BGC abonnement weer met drie maanden verlengd wordt?

Btw, in tegenstelling tot Scarlet was de Belgacom helpdesk wel nog gratis bereikbaar zelfs om 10 uur 's avonds, en werd ik direct goed geholpen. Tis alleen dat kwaliteit zijn prijs heeft...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”