Flash Boek

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Hey,

Ik ben opzoek naar een boek om te leren werken met Flash. Ik heb al verschillende boeken, maar ik ben vooral naar een boek op zoek waar de `betere´ technieken in uitgelegt worden. Ik bedoel daarmee; interactie php <> flash, actionscript, flash <> xml, etc...

Wie weet er een goed boek? Taal liefst engels (ik heb een voorliefde voor english writen ICT boeken :) ). Maar als er een even goed nederlands boek bestaat is dat natuurlijk ook goed.

Greetzzzz

PS: moest er een boek bestaan dat in de genre van de Scott Kelby boeken geschreven is zou dit perfect zijn :)
PS2: Het moet niet expleciet iets te maken hebben met het `designen´ in flash, daar ben ik goed mee vertrouwd.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

Niemand ervaring?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ben eerlijk gezegd geen fan van Flash. Heb hier wel zo een classroom in a book, boek van flash. Maar nooit echt bekeken.
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

ditCh schreef:Ben eerlijk gezegd geen fan van Flash. Heb hier wel zo een classroom in a book, boek van flash. Maar nooit echt bekeken.
Ik ben er zelf ook nie bepaald fan van, maar sommige mensen vinden dat nodig...
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Quincy
Starter Plus
Starter Plus
Contacteer:

Ik heb ooit voor een vriend een boek gekocht (Nederlandstalig) van Flash MX in de Standaard Boekhandel. Geen idee of het echt professioneel is (heb uit dezelfde reeks een boek over php/sql). Vooral de basiselementen vermoed ik met - tussen de hoofdstukken in - een totale 'grote' oefening die gemaakt wordt.

Kost iets van 20,00 euro.

edit: Als gratis online alternatief kun je ook eens W3schools bekijken. Is een website die heel wat 'opleidingen' aanbiedt die je gratis eens kunt nalezen. Waarschijnlijk niet de meest uitdiepende mogelijkheid, maar toch altijd makkelijk:

http://www.w3schools.com/flash/default.asp
"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."
gr4vity
Erelid
Erelid
Contacteer:

Robbe schreef:Al is gekeken in Google Books of in de bibliotheek catalogus van Vlaanderen ?
Jup, maar nog niet gevonden wat ik zoek :)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Je zou ook eens naar flex moeten kijken. Heb er al wat mee getest en bevalt me redelijk goed. http://labs.adobe.com/technologies/flex/
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”