Belgacom snelheid probleem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
patteken 14
Starter
Starter

Hoi allen
Ofwel kan ik niet goe rekenen,ofwel schort er iets aan m"n profiel(da van Belgacom uiteraard) bezit sinds kort BGTV -via VDSL /2 streamen /2 pc's /de tv-toestellen werken perfect,en de pc's ook ,wat ik mij afvraag is het volgende;m'n "pakket" beslaat 17MB, waarvan per stream +/-4.5Mb = +/- 9Mb rest er dus nog 8Mb ,voordien had ik adsl-go en mijn downstream was toen nagenoeg altijd 3.3Mb,en dat ivm de lengte van mijn lijn deze gelimiteerd was door BGC(anders te pas en te onpas verbrekingen)Nu krijg ik nog steeds dezelfde meetresultaten (alleen upstream is nu +/- 500kbps ,ondanks LAN-kaart 100Mb /Modem kan 52Mb aan ,waar blijven die overige Mbsssss???? :???: :eek:
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Welke abonnement hebt je nu precies? Heb je vdsl boost besteld?
Persoonlijk snap ik geen kloot van heel je post.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Als je vdsl boost hebt, zal je meer Mbps krijgen, als je adsl go hebt ga je uiteraard niet meer krijgen. Is toch logisch niet?
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kitt1977
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

De vraag is voor wat betaal je ..?

Voor een pack adslgo met belgacom tv ..

of voor een vdslboost met belgacom tv ( als dit al kan ? )

In bepaalde zones waar adsl2 niet mogelijk is of afstand te groot is , krijg je meteen een vdsl modem en kan je 2 streams aan , maar je internet snelheid is gecapped op de snelheid van ADSL GO .. ( dus meer dan 4mbit voor te surfen krijg je niet , die overige van de 17mbit waarop je modem sync krijg je gewoon niet omdat je niet voor vdsl betaald .. ) .

Als je echt betaald voor vdsl zou je met je 2 belgacom tv setop-boxen UIT , de volle vdsl speed moeten halen ..
Turbokeu
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Kitt schreef:Als je echt betaald voor vdsl zou je met je 2 belgacom tv setop-boxen UIT , de volle vdsl speed moeten halen ..
Niet dus...
Als je VDSL Boost+BGCTV hebt krijg je, onafhankelijk van het aantal gebruikte videostreams, altijd ongeveer 9Mbps voor internetverkeer.
Enkel bij de pure VDSL Boost zonder BGCTV kan je profiteren van de volle 17Mbps voor internet.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”