Volume nieuwe maand (probleem is opgelost)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik maak me nog niet direct zorgen, maar dit zal wel komen omdat mijn modem nog niet opnieuw is ingelogd zeker?

edit: ondertussen is het foutje rechtgezet, teller staat terug op nul voor de nieuwe maand.
Bijlagen
dsl_traffic.JPG
(21.08 KiB) 508 keer gedownload
Laatst gewijzigd door BBB op 08 jan 2008, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

BBB schreef:Ik maak me nog niet direct zorgen, maar dit zal wel komen omdat mijn modem nog niet opnieuw is ingelogd zeker?

nee,wacht nog een uurtje en dan zal je wellicht gereset zijn.

edit: volume hier niet gestegen na download :?
probleempje bij dommel?
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

bij mij ook al enkele uren geen verandering..
Black is the colour of my true love's hair
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

hier ook nog niet verandert
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

laurens7 schreef:
BBB schreef:Ik maak me nog niet direct zorgen, maar dit zal wel komen omdat mijn modem nog niet opnieuw is ingelogd zeker?

nee,wacht nog een uurtje en dan zal je wellicht gereset zijn.
zo wat het bij Telenet, bij dommel reset het normaal stipt om 00H00; er zal dus wel ergens een kink in de kabel zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Of ze schrappen gewoon limieten :twisted:
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

Ik vond het al raar, zit sinds gisteren bij Dommel en vandaag staat m'n meter nog steeds op 0gb terwijl ik toch al redelijk hard genoten heb van m'n nieuw abonnementje :)
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

volume staat nog exact hetzelfde, maar ik heb wel nog altijd deftige (broadband) snelheid
en ik zou nu (als die 0,9 GB nog geldig zou zijn) erover moeten zitten
(maar in principe zou het eerst nog moeten resetten)
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ljd schreef:Of ze schrappen gewoon limieten :twisted:

schrappen van limieten zou ik wel tof vinden enzo maar ik heb toch liever een ruime limiet en dat dommel blijft bestaan dan zogezegd "onbeperkt" voor een tijd en dan in de problemen zitten en terug zonder internet zitten

momenteel kijk ik al bijna niet meer naar nachtsurfen, ik zet gewoon iets op als ik er zin in heb
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

heb ff een ticket gemaakt niet dat ik nu direkt antw zal krijgen maja wie weet :).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

next counter reset is nu wel aangepast (31 days remaining), maar teller nog steeds niet. Heb nog iets meer dan mijn ouwe telenet limiet over dus voorlopig geen paniek :P
Black is the colour of my true love's hair
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Chinaski schreef:Heb nog iets meer dan mijn ouwe telenet limiet over dus voorlopig geen paniek :P

Ik hoop dat ze zo niet redeneren, want als die limiet ineens actief wordt dan heb ik 0,9GB voor 31 dagen, daar ga ik toch niet met toekomen.

Maar zoals ik zeg zijn er voor de rest geen problemen, want ik heb denk ik vandaag meer dan 0,9GB gedaan en ik zit nog op broadband
(ik zou wel graag hebben dat als de teller terug actief wordt dat ze deze dan ook terug resetten, uiteraard mag de verbruikte data van vandaag erbij geteld worden)

edit: het is ondertussen volledig in orde ;-) (volume voor nieuwe maand staat terug op 0, ze zijn wel vergeten één of twee GB op mijn teller te zetten van vandaag :-p))
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

BBB schreef:
Chinaski schreef:Heb nog iets meer dan mijn ouwe telenet limiet over dus voorlopig geen paniek :P

Ik hoop dat ze zo niet redeneren, want als die limiet ineens actief wordt dan heb ik 0,9GB voor 31 dagen, daar ga ik toch niet met toekomen.

Maar zoals ik zeg zijn er voor de rest geen problemen, want ik heb denk ik vandaag meer dan 0,9GB gedaan en ik zit nog op broadband
(ik zou wel graag hebben dat als de teller terug actief wordt dat ze deze dan ook terug resetten, uiteraard mag de verbruikte data van vandaag erbij geteld worden)

edit: het is ondertussen volledig in orde ;-) (volume voor nieuwe maand staat terug op 0, ze zijn wel vergeten één of twee GB op mijn teller te zetten van vandaag :-p))


yep zie het nu ook trg op nul :)
Afbeelding
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

hier nog steeds geen veraqndering, lig er ook niet wakker van, limiet haal ik toch nooit.
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 16 mei 2007, 01:16

laurens7 schreef:hier nog steeds geen veraqndering, lig er ook niet wakker van, limiet haal ik toch nooit.

idd
Afbeelding
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 16 mei 2007, 01:16

BBB schreef:Ik maak me nog niet direct zorgen, maar dit zal wel komen omdat mijn modem nog niet opnieuw is ingelogd zeker?

edit: ondertussen is het foutje rechtgezet, teller staat terug op nul voor de nieuwe maand.


zijn er bij sommige mensen ook nog de oude meter ik kan 120 GB per maand downloaden maar de meter kan maar tot 100 :) even stond dit 200 maar is al tijdje terug verandert
Afbeelding
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 mar 2004, 22:24

nog nooit naar die meter gekeken eigenlijk, mijn 200gb heb ik tot op heden nog nooit opgebruikt.

Jaren geleden was dit wel anders ...
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

Bij mij staat ie nog altijd op 0gb en dat al sinds gisterennamiddag terwijl ik toch al ettelijke gb's erdoor heb gehaald
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

FF mn meter nog eens bekeken en idd heb nu ook een tot 100gb meterke voor 120gb.

Maar ze hebben mn ticket ontvangen en zullen me binnen 5 werkdagen antwoorden :).
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

mijn meter gaat tot 200 GB maar ik heb wel maar 100 GB
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Mijn meter blijf nu ook op 0 gb hangen.

En nog steeds 100gb meter voor mn 120gb limiet :).
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ja, de meter werkt hier ook niet meer :| was ik bij Telenet geweest dan was het nu groot feest, maar aangezien ik toch nooit m'n meter volkrijg maakt het weinig uit. 't is de eerste keer dat de meter mankeert sinds ik klant ben (ondertussen toch al half jaar)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

xenne schreef:ja, de meter werkt hier ook niet meer :| was ik bij Telenet geweest dan was het nu groot feest, maar aangezien ik toch nooit m'n meter volkrijg maakt het weinig uit. 't is de eerste keer dat de meter mankeert sinds ik klant ben (ondertussen toch al half jaar)


Ja ik ook hopelijk hebben ze de indiers die de telemeter van telenet onder handen hebben genomen nu ook niet geraadpleegd :).
Afbeelding
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

Voor mij is dit gewoonweg ongelooflijk. Ik ben sinds maandag Dommelklant en ik kwam van Telenet. Ik moet dan denk ik niet meer uitleggen hoe zalig het dan wel niet is om een keertje de meter op 0 te zien blijven staan :lol:
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

KiLLa schreef:Voor mij is dit gewoonweg ongelooflijk. Ik ben sinds maandag Dommelklant en ik kwam van Telenet. Ik moet dan denk ik niet meer uitleggen hoe zalig het dan wel niet is om een keertje de meter op 0 te zien blijven staan :lol:


Nee idd geen meer uitleg nodig en welkom bij dommel :).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

mmm eens zien of mijne meter vannacht reset want blijft maar op hetzelfde getal staan, ongeacht wat ik binnenhaal :P

kan natuurlijk ook tegenvallen als ze ineens bij gaan rekenen maar ach die paar extra euro`s mogen ze hebben :wink:
It ain`t what you say but the way you say it !
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ik dacht toen mijn meter ineens terug op 0 stond dat het terug was zoals vroeger, maar nu blijft die precies op 0 staan
ik heb nu wel al geschreven 'probleem opgelost', niet dat dit voor mij nu een echt probleem is :-p
ik ga er nu wel niet van 'profiteren' nu dat de meter stilstaat, ik doe zoals ik normaal doe
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Dommel netconnect was toch al zo goed als onbeperkt dus veel maakt het niet uit als die meter niet meer werkt. Juist dat je langer aan 4mbit kan blijven downloaden
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ljd schreef:Dommel netconnect was toch al zo goed als onbeperkt dus veel maakt het niet uit als die meter niet meer werkt. Juist dat je langer aan 4mbit kan blijven downloaden

Het had wel kunnen uitmaken als de meter plots wel terug begon te werken (als je naar mijn eerste post kijkt) want dan had ik voor de nieuwe maand geen volume meer (maar ondertussen staat mijn volume wel terug op 0GB, dus dat probleem kan zich niet meer voordoen)
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

BBB schreef:
ljd schreef:Dommel netconnect was toch al zo goed als onbeperkt dus veel maakt het niet uit als die meter niet meer werkt. Juist dat je langer aan 4mbit kan blijven downloaden

Het had wel kunnen uitmaken als de meter plots wel terug begon te werken (als je naar mijn eerste post kijkt) want dan had ik voor de nieuwe maand geen volume meer (maar ondertussen staat mijn volume wel terug op 0GB, dus dat probleem kan zich niet meer voordoen)

Waarschijnlijk zijn ze hun netwerk aan het testen in unmetered mode, om het kijken hoe het netwerk daarop zal reageren. :twisted: Misschien ter vervanging van hun Cityconect product ;)

Wat je zegt, 100GB (200 GB nacht) is voor de meesten al unlimited dus hun netwerk zal reeds het ergste overleeft hebben. (Bij de meesten is de TN/BC mentaliteit er reeds uit.)
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Kijk eigenlijk ook nooit naar die meter, zou em wel vol krijgen indien ik zou willen. Maar vind 120GB (nacht 240) al serieus meer dan genoeg.
Maar op deze wijze is het allemaal wel leuker dat je niet meer moet wachtten op 01u of dat je pas in de voormiddag wat demo's in de waggel kan laten schieten... Laat ons hopen dat ze het allemaal afschaffen, want is toch echt niet meer van deze tijd he..
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

ik denk dat iedereen het over eens, betere een zeer hoog limiet dan een fup, dus hou die limieten maar vindt ik. doe ze gewoon hoog.

Want unlimited is niet altijd unlimited.
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

'probleem' is opgelost
Mijn meter doet het weer.
Black is the colour of my true love's hair
Kielse
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 okt 2007, 16:10

De mijne ook.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Mijn meter doet het ook weer alleen een 100 gb meter nog voor mn 120gb limiet :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Hier ook
hij is 1% gestegen :-))))))
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Zat al in een soort van euforie... eindelijk dat MOETEN weg.
Ja lap werkt het weer, terug naar het nachtwerk dus :|
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”