kunde het programma afsluiten ??

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hi skynetters,

Waarom zegt Nob nu dat (visual) c++ programmeren hard is nou ja het is wat "omslachtiger " as bevoorbeeld Delphi maar het werkt evengoed hoor

om zo een vensterke te tonen dat u vraagt "are you sure you want to close this program?" simpel
void CMainFrame::OnAppExit()
{
int Result;
Result = MessageBoxA("are you sure you want to close this program ?","MyApplication",0 +MB_YESNO|MB_ICONQUESTION);
if(Result == IDYES)
{
PostQuitMessage(0);
}
}


zoals ik al zei simpel

greetz

Erik
Registered Linux user #286313
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hey Erik, idd

voorlopg ben ik het nog met je eens. Dat c++ niet zo héél erg is. Ik ben er nu volop mee bezig er mee aant leren programmeren, en voorlopig trekt dat heel veel op andere programmeertalen samen. Het is gewoon een beke een mengelmoes van verscheidene talen. Wel zéér handig :-)

Maarja, kheb al via andere kanalen gehoord dat dat op een hoger niveau programmeren in c++ toch ni zo simpel meer is. Dat dat heel erg complicated kan worden.

Voorlopig nog ni, maja, als ik ingewikkelde stuff en moeilijke zaken tegenkomen, zal ik die hier wel posten.
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik zie in uw voorbeeldje niet echt iets staan over Dynamisch geheugen of linked list of ... zie eerst daar is naar en kom dan is terug, ok ? :)

Nu ja, 't is misschien ook omdat ik het gewoon is gelezen had dat ik dat examen niet kon. :) Oefenen is de boodschap! En dan lukt alles wel! Gewoon wat tijd insteken.

greetz,

Nob
Plaats reactie

Terug naar “Development”