ik heb dus een philips modem (vroeger gratis gekregen van belgacom), en ben aangesloten bij dommel. geen problemen gehad. maar tot dus een paar dagen terug, begon hij uit te vallen bij downloaden. als ik iets probeer te downloaden, dan vallen alle lichtjes uit, behalve de eerste van power. en restart hij opnieuw. natuurlijk kan mijn download dan niet meer verder en moet ik die opnieuw doen. weet iemand wat de oorzaak kan zijn? want vroeger downloade ik zonder enige probleem...
graag raad of hulp
bedankt...
hulp bij uitval van modem
Toch geen torrents of zo?nounou schreef:ik heb dus een philips modem (vroeger gratis gekregen van belgacom), en ben aangesloten bij dommel. geen problemen gehad. maar tot dus een paar dagen terug, begon hij uit te vallen bij downloaden. als ik iets probeer te downloaden, dan vallen alle lichtjes uit, behalve de eerste van power. en restart hij opnieuw. natuurlijk kan mijn download dan niet meer verder en moet ik die opnieuw doen. weet iemand wat de oorzaak kan zijn? want vroeger downloade ik zonder enige probleem...
graag raad of hulp
bedankt...
- ctgilles
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
LOL, grootste stuk POS dat er bestaat. Ge kunt nog beter zonen ouden USB vis kopenljd schreef:Linksys wag200G , maar er zullen nog wel een paar goede zijn
De wireless van dat ding is 1 grote grap (en ik heb er al véél klachten over gezien op de linksys fora). Koop ne gewone Speedtouch v6 en hangt daar deftige wifi achter, dat ga ik ook doen..
Maar ge moogt wel mijne WAG overkopen als ge wilt
- ctgilles
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
De stabiliteit is één grote grap. Onstabiele snelheden zelfs bij gewoon downloaden.ljd schreef:Mja, de wireless is mss niet degene met de grootste range. Maar op gebied van stabiliteit bij torrents, newsserver, surfen is die wel goed.