Boost Package bij dommel gebruiken

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Provider

Met het beetje info dat ik momenteel heb geraak ik er nog steeds niet uit hoe ik die gelijktijdige pppoe sessies bij het boostpackage dien te gebruiken.

De uitbreiding zou deze zomer zijn maar graag had ik het willen testen.

Is het mogelijk om 4 netwerkkaartjes in 1 pc te steken en die aan te sluiten op de router, vervolgens 4 pppoe clients eraan te binden en software via de verschillende clients te laten lopen? Of zijn 4 virtuele pcs beter, die virtuele netwerkkaart dan laten binden aan een specifieke kaart? Een linux oplossing mag ook, ik moet toch eens een keer overstappen :)

En hoe moet ik de router instellen?

groetjes
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer
Provider

Je moet je router in bridge mode instellen, maar wat voor nut heeft dat? Je gaat toch nooit meer dan 4mbit uit je lijn halen.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer
Provider

verb schreef:Je moet je router in bridge mode instellen, maar wat voor nut heeft dat? Je gaat toch nooit meer dan 4mbit uit je lijn halen.
Boostpackage is naar mijn weten enkel meer Upload speed :
normaal: 256kbps , met boost: 448kbps Upload
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Generic Human schreef:Met het beetje info dat ik momenteel heb geraak ik er nog steeds niet uit hoe ik die gelijktijdige pppoe sessies bij het boostpackage dien te gebruiken.
Waarom zou je meerdere PPPoE sessie willen gebruiken ?

Je gaat heus niet meer snelheid krijgen hoor (althans het staat los van je vraag over het boostpackage)... die heb je zo ook bij het gebruik van één sessie.
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Provider

Het gaat hem om die 4 ips te gebruiken, niet om de snelheid, als het om snelheid te doen is kan ik evengoed naar Telenet verhuizen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Generic Human schreef:Het gaat hem om die 4 ips te gebruiken
Modem in bridge mode plaatsen dan... en PPPoE opbouwen vanaf je verschillende PC's volgens mij.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”