Stront aan de kerstbal :-)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Voor een 77-jarige man uit het Amerikaanse Des Moines zat er een geurtje aan kerst. Robert Schoff bracht een deel van zijn kerstavond ondersteboven door in zijn septische put.
Toen Schoff probeerde een verstopping te vinden, verloor hij zijn evenwicht en kwam klem te zitten in de beerput. De man hing ruim een uur ondersteboven, schoppend en schreeuwend, in de opening.

Het was zijn vrouw die hem toevallig ontdekte toen ze voorbij het raam liep. Ze verwittigde onmiddellijk de hulpdiensten. 'Ik zag zijn benen in de lucht schoppen, maar kon hem niet losmaken'.

De politie bevrijdde de man uit zijn benarde positie. 'Dit was de ergste kerstavond ooit, lang had ik het niet meer kunnen volhouden', vertelde de man.

Bron: ABC News & De Standaard
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat zou nog wel eens verkeerd kunnen aflopen; methaangas is volgens mij niet erg bruikbaar om te ademen :?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Reken daarbij het feit dat ie een uur ondersteboven gehangen heeft. Die mens moet een relatief goeie fysieke conditie gehad hebben voor zijn 77 jaar.
Afbeelding
LaundroMat
Pro Member
Pro Member

meon schreef:Dat zou nog wel eens verkeerd kunnen aflopen; methaangas is volgens mij niet erg bruikbaar om te ademen :?
De beerput is (vroeger meer dan nu) een veelgebruikt (zelf)moordwapen.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”