Ik heb daarnet een goeie 10 GB aan mp3's op dvd geschreven om extra plaats vrij te maken op mijn HD. Als ik nu doorheen mijn multimediabibliotheek van Windows Media Player blader, dan kom ik nog altijd gedelete nummers tegen waardoor het wat langer duurt vooraleer een juist nummer gevonden wordt
Is er een manier om de bibliotheek te refreshen zodat enkel nog de aanwezige files afgebeeld worden?
Refresh multimediabib Windows Media Player na delete
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Gewoon de library deleten en terug toevoegen.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik dacht dat wmp dat vanzelf deed?
Ik heb bij mij al vanzelf liedjes zien verdwijnen en terug toegevoegd zien worden van de nieuwe locatie...
Ik heb bij mij al vanzelf liedjes zien verdwijnen en terug toegevoegd zien worden van de nieuwe locatie...
Manueel terug toevoegen? Of doet die dat dan automatisch weer??r2504 schreef:Gewoon de library deleten en terug toevoegen.
@Meon: hier niet automatisch hoor. Als ik een nieuwe mp3 had, dan kwam die er wel automatisch bij maar na het verwijderen van de mp3 bestanden, staan de titels nog altijd in mijn bibliotheek. Als ik de liedjes aanklik, dan krijg ik een blauw uitroepteken naast het liedje. Als ik daarop klik, krijg ik een keuzemenu:
* Ontbrekende item uit bibliotheek verwijderen
* Deze ontbrekende items uit de locatie verwijderen
* Foutgegevens
Kheb het gevonden. Als ik kies voor "Deze ontbrekende items uit de locatie verwijderen", dan gaat hij de lijst refreshen
Mijn lijst is nu terug foutloos
Mijn lijst is nu terug foutloos
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Waar kies je dat dan... op de ontbrekende song zelf ?Frigobox schreef:Als ik kies voor "Deze ontbrekende items uit de locatie verwijderen", dan gaat hij de lijst refreshen
Of is dat ergens een menu optie ?
Eerst klik je op de ontbrekende song. Dan komt er links van de song een blauwe cirkel met een wit uitroepteken in. Als je daarop klikt, dan krijg je het keuzemenu zoals hierboven beschreven