Domiciliëring

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
melse
Starter
Starter

Reeds tweemaal deed ik via "mijn Scarlet" een aanvraag voor een domiciliëring. Tweemaal kreeg ik papieren thuis gestuurd voor ondertekening. Tweemaal stuurde ik deze terug zoals gevraagd.
Reeds eenmaal moest ik bijbetalen wegens telaat. Domiciliëring na acht maanden nog steeds niet in orde.
Eindelijk toch eens contact genomen met Scarlet. Kreeg te horen dat aanvraag reeds twee keer gebeurde maar zaak was nog niet in orde.
Ik vroeg waarom men mij niet verwittigde dat de zaak niet in orde kwam.
Antwoord: Wij bellen U niet.
Volgens mij hebben ze liever geen domiciliëring. Ze hebben liever betalingen die te laat toekomen.
Bedankt Scarlet voor de service.
Nog vijf lange maanden te gaan. Weg met Scarlet. Weg. :cry: :cry: :cry:
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Je zou u misschien beter afvragen waarom die geweigerd werd. Ik denk dat Scarlet ook liever een klant heeft die kan betalen, dan één die constant in het rood zit. ;-)
melse
Starter
Starter

Waar je niets van afweet moet je over zwijgen. Als je wil zal ik de afschriften van mijn bankrekening aan U overmaken zodat je zult zien dat ge aan het zeveren zijt.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Nogmaals aangezien je de eerste keer niet goed begrepen hebt: waarom werd uw domiciliëring twee keer geweigerd?
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Gewoon anders doen.

Indien je PC-Banking hebt en doms kan aanvragen dan kan je het vandaar uit doen.
Is een stuk gemakkelijker ...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”