Op 29 november laat ik de mobistarshop van Torhout mijn twee simyo kaartjes overzetten naar tempo music.
Na max. 24 uur zou de overdracht een feit zijn.
Op 1 dec bel ik naar de helpdesk van Mobistar.
De medewerker vertelt me dat waarschijnlijk simyo moeilijk doet en vraagt om daar eens te informeren.
Ik mail naar simyo en reeds op maandag 3 dec krijg ik antwoord dat er nog geen aanvraag tot overdracht is. Ik bel terug de mobistar helpdesk.
Het is weekend geweest en dan kan er wat vertraging zijn is nu de verklaring. Maar komt zeker nog vandaag in orde, anders belt u vanavond nog maar eens terug en zal men een dossier openen om te zien waar het fout gaat. Die avond bel ik terug. De medewerker vertelt me nu dat de overdacht lopende is. Tegen morgen zeker in orde.
Op dinsdag 5 dec bel ik terug. Maar meneer wij hebben uw papieren om de overdacht te regelen niet ontvangen. U moet terug naar de mobistarshop. Ik dus terug. De papieren worden nogmaals doorgegeven.
Ik steek er voor de zekerheid een kopie bij van mijn identiteitskaart.
En nogmaals krijg ik te horen dat de overdracht maar 24 uur zal duren.
Vandaag is er nog niets gebeurt en ik bel terug naar de helpdesk.
Daar verteld de medewerker mij doodleuk dat een nummeroverdracht tot 1 maand kan duren.
Ik heb ondertussen reeds een mail gestuurd naar mobistar, maar daarop krijg ik geen reactie.
Ik begin me mijn overstap al serieus te beklagen.
De klantendienst van mobistar kan enkel de standaardantwoorden uit hun hoed toveren. En ze proberen u zo vlug mogelijk kwijt te zijn.
Ik kan natuurlijk mijn verhaal naar de ombutsman voor telecommunictie sturen, maar ik denk dat dit niet veel zal uithalen.
Mijn mobistar avontuur zal waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Hopelijk is het idd in orde tegen dat je dossier volop in behandeling is. Ik zou echter niet nalaten om dit probleem aan te kaarten bij de ombudsdienst.blidi schreef:Ik kan natuurlijk mijn verhaal naar de ombutsman voor telecommunictie sturen, maar ik denk dat dit niet veel zal uithalen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Er is intussen een dossier geopend bij Mobistar en je raad het al.
Ik moet nogmaals naar de mobistarshop om de papieren te laten door faxen. Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven. Soms.... blijf je beter waar je bent.
Van de ombudsdienst ook geen nieuws.
Ik moet nogmaals naar de mobistarshop om de papieren te laten door faxen. Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven. Soms.... blijf je beter waar je bent.
Van de ombudsdienst ook geen nieuws.