netconnect : 36€ / maand ( 75gb/4mbit )
cityconnect plus : 36€ / maand ( onbepert / 24mbit )
is dit puur omdat het adsl en adsl2+ is ? want ik zou anders totaal geen nut zien om nog op adsl te blijven
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
de prijzen van netconnect zijn eigenlijk te hoog voor wat het maar is, maar dat komt omdat dommel te veel moet afdragen aan belgacom (lagere winstmarge). met cityconnect steken ze bijna het volledige bedrag in eigen zak en kunnen ze hun investeringen financieren.Tracer07 schreef:dit zag ik al wel.. maar dan snap ik nog niet hoe een op zich veel beter abonement ( adsl2+ ) kan aangeboden worden tegen dezelfde prijs van een normaal adsl abonnement..
Wat zijn we toch verwend door dommel, de prijzen van het netconnect gamma zijn zeker niet `te´ hoog. Het is blijkbaar lang geleden dat je bij belgacom of telenet zat want daar betaal je minstens het 3dubbel voor het zelfde abonement.xenne schreef:de prijzen van netconnect zijn eigenlijk te hoog voor wat het maar is
Wat er ook van moge zijn, de prijzen van Dommel, zijn in vergelijking met het buitenland wel degelijk te hoog, zeker voor wat je er voor in de plaats krijgt (en dan bedoel ik hier in de eerste plaats mee de limieten die op een abbonement staan, dit terzijde).L-army schreef:Wat zijn we toch verwend door dommel, de prijzen van het netconnect gamma zijn zeker niet `te´ hoog. Het is blijkbaar lang geleden dat je bij belgacom of telenet zat want daar betaal je minstens het 3dubbel voor het zelfde abonement.xenne schreef:de prijzen van netconnect zijn eigenlijk te hoog voor wat het maar is
Ja tuurlijk niet lordLord Utopia schreef:Ja kijk, de prijzen zijn te hoog ja, maar je kunt niet verwachten dat providers ineens hier ongelimiteerd bieden met een 8/1 Mb profiel aan 20 EUR he
dat bedoelde ik ja. en ook als je vergelijkt met hun eigen cityconnect-produkt. dus geen verwijten aan dommel, 't is belgacom zijn schuldtomg1804 schreef:Wat er ook van moge zijn, de prijzen van Dommel, zijn in vergelijking met het buitenland wel degelijk te hoog
Niet overal is het rozegeur en manneschijn. Zoek maar eens op wat breedband in een land als Andorra kosttomg1804 schreef:Wat er ook van moge zijn, de prijzen van Dommel, zijn in vergelijking met het buitenland wel degelijk te hoog, zeker voor wat je er voor in de plaats krijgt (en dan bedoel ik hier in de eerste plaats mee de limieten die op een abbonement staan, dit terzijde).
Maar dat geldt eigenlijk voor elke provider in België dat de prijzen te hoog zijn...