verward verschil in prijs/abonnement

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

misschien mis ik iets ofzo maar ik snap het niet supergoed hoe dit kan ?

netconnect : 36€ / maand ( 75gb/4mbit )
cityconnect plus : 36€ / maand ( onbepert / 24mbit )

is dit puur omdat het adsl en adsl2+ is ? want ik zou anders totaal geen nut zien om nog op adsl te blijven :p
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Cityconnect is in zeer beperkte mate beschikbaar. Vanaf 15 december in Leuven, en in 2008 komen daar nog enkele steden bij. Lees aub even de Cityconnect thread erop na.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

dit zag ik al wel.. maar dan snap ik nog niet hoe een op zich veel beter abonement ( adsl2+ ) kan aangeboden worden tegen dezelfde prijs van een normaal adsl abonnement..
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Tracer07 schreef:dit zag ik al wel.. maar dan snap ik nog niet hoe een op zich veel beter abonement ( adsl2+ ) kan aangeboden worden tegen dezelfde prijs van een normaal adsl abonnement..


de prijzen van netconnect zijn eigenlijk te hoog voor wat het maar is, maar dat komt omdat dommel te veel moet afdragen aan belgacom (lagere winstmarge). met cityconnect steken ze bijna het volledige bedrag in eigen zak en kunnen ze hun investeringen financieren.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

xenne schreef:de prijzen van netconnect zijn eigenlijk te hoog voor wat het maar is


Wat zijn we toch verwend door dommel, de prijzen van het netconnect gamma zijn zeker niet `te´ hoog. Het is blijkbaar lang geleden dat je bij belgacom of telenet zat want daar betaal je minstens het 3dubbel voor het zelfde abonement.

Greetzzz
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

L-army schreef:
xenne schreef:de prijzen van netconnect zijn eigenlijk te hoog voor wat het maar is

Wat zijn we toch verwend door dommel, de prijzen van het netconnect gamma zijn zeker niet `te´ hoog. Het is blijkbaar lang geleden dat je bij belgacom of telenet zat want daar betaal je minstens het 3dubbel voor het zelfde abonement.

Wat er ook van moge zijn, de prijzen van Dommel, zijn in vergelijking met het buitenland wel degelijk te hoog, zeker voor wat je er voor in de plaats krijgt (en dan bedoel ik hier in de eerste plaats mee de limieten die op een abbonement staan, dit terzijde).
Maar dat geldt eigenlijk voor elke provider in België dat de prijzen te hoog zijn...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja kijk, de prijzen zijn te hoog ja, maar je kunt niet verwachten dat providers ineens hier ongelimiteerd bieden met een 8/1 Mb profiel he :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja kijk, de prijzen zijn te hoog ja, maar je kunt niet verwachten dat providers ineens hier ongelimiteerd bieden met een 8/1 Mb profiel aan 20 EUR he :roll:
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Lord Utopia schreef:Ja kijk, de prijzen zijn te hoog ja, maar je kunt niet verwachten dat providers ineens hier ongelimiteerd bieden met een 8/1 Mb profiel he :roll:



Ja tuurlijk niet lord
Afbeelding
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Lord Utopia schreef:Ja kijk, de prijzen zijn te hoog ja, maar je kunt niet verwachten dat providers ineens hier ongelimiteerd bieden met een 8/1 Mb profiel aan 20 EUR he :roll:


Ja tuurlijk niet lord :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tomg1804 schreef:Wat er ook van moge zijn, de prijzen van Dommel, zijn in vergelijking met het buitenland wel degelijk te hoog
dat bedoelde ik ja. en ook als je vergelijkt met hun eigen cityconnect-produkt. dus geen verwijten aan dommel, 't is belgacom zijn schuld :wink: en al is de prijs hoog van dat netconnectprodukt, veel beter ga je op de belgische markt niet vinden (eventueel dxADSL voor mensen die toekomen met 40G/maand)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

hehe inderdaad daar zeg ik ook niets van :)
prijzen op zich zijn normaal.. vroeg me gewoon af hoe het kon dat een adsl2 abo aan dezelfde prijs kon gaan tov een adsl abo :)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

tomg1804 schreef:Wat er ook van moge zijn, de prijzen van Dommel, zijn in vergelijking met het buitenland wel degelijk te hoog, zeker voor wat je er voor in de plaats krijgt (en dan bedoel ik hier in de eerste plaats mee de limieten die op een abbonement staan, dit terzijde).
Maar dat geldt eigenlijk voor elke provider in België dat de prijzen te hoog zijn...


Niet overal is het rozegeur en manneschijn. Zoek maar eens op wat breedband in een land als Andorra kost ;)

10GB + telefonie kost daar makkelijk 70€ ;) en dan is de telefonie niet eens unlimited :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”