Gisteren telefoon gehad van Telenet waar ze mij gratis een digicorder en aansluiting aanboden als dank voor goede klant. Is er een addertje onder het gras ?
PS : Sinds oktober heb ik telenet-internet opgezegd
Gratis aansluiting digitale tv + digicorder ?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ze moeten van die oude bakken vanaf denk ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik blijf toch sowiezo een jaar en langer, ik heb kabel nodig. Belgacom TV wil ik niet. TV Vlaanderen is ook geen oplossing, ik heb geen zin om een schotel tegen mijn gevel te hangen.Goztow schreef:Een nieuw contract --> je hangt weer een jaar vast. Dat is de adder?
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Daar moete echt mee oppassen zenne. Ge moet echt de voorwaarden tegoei vragen want mij hebben ze zo ook al gehad. Had ook telefoon gekregen van telenet en die zeiden tegen mijn van da ze goeie voorwaarden aan nieuw klanten deden da ik een maand gratis prime zou krijgen omda ik er al effe klant was. Kzat der wel aan vast he. Dacht een maandje is mooi maar da bleef maar doorgaan en kon wel extra betalen
Mijn schoonouders zijn deze week installed voor die promotie. De digicorder is niet aangerekend, ze hebben geen Prime moeten nemen en er is niets veranderd aan hun internet- en telefoonabonnement... Telenet doet een goede daad, I suppose
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Zolang mensen op analoog blijven, hebben zij geen enkele kans om hun peperdure digitale boeketten te verkopen.Kriep schreef:Telenet doet een goede daad, I suppose
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb het al gezegd, ze moeten van die oude bakken vanaf en dan hopen ze ook nog digitale paketten te verkopen. mij als ex-klant zullen ze wellicht niet meer bellen, maar ik bedank vriendelijk voor hun aanbodGoztow schreef:Zolang mensen op analoog blijven, hebben zij geen enkele kans om hun peperdure digitale boeketten te verkopen.Kriep schreef:Telenet doet een goede daad, I suppose
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Kijk, ze moeten van die oude rommel af als ze met hun nieuwe HDMI toestellen komen.
Punt is dat Telenet denkt dat geïnteresseerden in de nieuwe HDMI boxen al digitale tv klanten zijn. De huidige klanten die nog geen digibox hebben zullen dat ook niet doen als de nieuwe er komen.
Dussssss... laat ons maar al de mensen die het niet willen het toch maar opdringen onder het mom van: het is gratis (totdat ge maandelijks uwe flexview enz. gaat mogen betalen).
Goeie marketing imo. Bezin eer ge begint. Als ge dat ding niet wilt, zou ik het ook niet pakken. Ook als is het 'gratis'.
Punt is dat Telenet denkt dat geïnteresseerden in de nieuwe HDMI boxen al digitale tv klanten zijn. De huidige klanten die nog geen digibox hebben zullen dat ook niet doen als de nieuwe er komen.
Dussssss... laat ons maar al de mensen die het niet willen het toch maar opdringen onder het mom van: het is gratis (totdat ge maandelijks uwe flexview enz. gaat mogen betalen).
Goeie marketing imo. Bezin eer ge begint. Als ge dat ding niet wilt, zou ik het ook niet pakken. Ook als is het 'gratis'.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Dat heb je met dat gratis gedoe. Ze zullen wel met cijfers en bedragen goochelen, waardoor je tijdelijk inderdaad een goeie zaak doet. Maar uiteindelijk hebben ze je te strikken en dat is de enige bedoeling. De rekeningen voor toekomstige diensten zullen daarna wel volgen. Voet-tussen-de-deur techniek noemen ze dat. Btw... ze hebben nu monopolie.
Installateur vandaag geweest. Wou er niet aan beginnen omdat er geen ethernetkabel kon getrokken worden zonder extra kosten. Ook zogezegd werken aan de gang in de straat. Daar gaan hun gratis beloftes...
Verklaar u nader?cumme schreef:Installateur vandaag geweest. Wou er niet aan beginnen omdat er geen ethernetkabel kon getrokken worden zonder extra kosten. Ook zogezegd werken aan de gang in de straat. Daar gaan hun gratis beloftes...
Dus: je interactiviteit was een issue waardoor hij niet kon overgaan tot een installatie tenzij je een ander installatietype zou kiezen (Powerline @ € 50 installatie + 2 x € 25)?
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Prime moet je nu minstens 10 dagen op voorhand opzeggen, of je hebt prijsmetal schreef:Daar moete echt mee oppassen zenne. Ge moet echt de voorwaarden tegoei vragen want mij hebben ze zo ook al gehad. Had ook telefoon gekregen van telenet en die zeiden tegen mijn van da ze goeie voorwaarden aan nieuw klanten deden da ik een maand gratis prime zou krijgen omda ik er al effe klant was. Kzat der wel aan vast he. Dacht een maandje is mooi maar da bleef maar doorgaan en kon wel extra betalen
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nonsens... desnoods leg jij hem dwars door je huis (hij moet je trouwens 25m geven dacht ik)... hoe jij dit later weg werkt (eventueel door de kabel helemaal te laten verdwijnen is zijn zorg niet).cumme schreef:Wou er niet aan beginnen omdat er geen ethernetkabel kon getrokken worden zonder extra kosten.