vraagje ivm scarlet zelfde netwerk als adsl2fit

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
wezze
Member
Member

wat betekenet het juist want ik zie veel mensen zeggen dat adsl2fit werkt op het scarlet netwerk

dus als scarlet een verandering doet gebeurd dat ook bij adsl2fit?
of hoe werkt dat juist

ik heb ook ergens gelezen dat je geen ftp server kan maken met adsl2fit klopt dit
want ik ontvang meestal files dat maten dat uploaden via mijn ftp
kan je met scarlet een ftp server online zette of allebij(heb telenet nu)

ook zie ik veel zeggen dat scarlet een limiet heeft maar dat je er gerust over mag gaan hoe lang werkt dit zo al of is dit maar van korte duur?

The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

wezze,

lees eens het forum...

Wat betreft A2F over Scarlet.
In belgie zijn er twee manieren om via adsl online te geraken. Dat hangt af van wie dslams in de BGC LEX (centrales) staan heeft. Alle koperdraad is van Belgacom, maar BGC laat toe dat andere telecom operators dslams in de centrales hebben. Dat zijn BGC zelf en Scarlet. Op BGC-dslams beslist BGC over de snelheid (>3.3). Op Scarlet dslams beslis Scarlet (>4Mbit/s,8Mbit/s).

A2F heeft geen dslams, maar maak gebruik van BGC en Scarlet dslams (die eerste zijn ze wel aan het afbouwen en aan het omschakelen naar Scarlet, omdat BGC niet zo ideaal meewerkt ;-)).

Als Scarlet een verandering doet.. hangt af van wat eh.. indien het aan de snelheid is: bvb: upstream,downstream is er kans dat dit ook voor A2F is.. qua limieten, service, isp' etc etc.. hebben beiden met elkaar niks te zien.

Je kan en mag een ftp server draaien bij A2F. Maar best wel legaal eh :).
Bij Scarlet (->isp, voorheen PI) kan je ook servers draaien, maar ik weet niet of het toegelaten is... een server draaien heeft niks te zien met het dslam netwerk, wel met de isp ...

A2F heeft geen limiet.
Scarlet heeft er wel één en voorlopig doen ze niks als je erover gaat. Kans bestaat wel dat dit in de toekomst veranderd. (denk dat het ondertussen wel al een klein jaar zo is)
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

je kan altijd een ftp server draaien, echter als er een warning bij a2f binnenkomt voor illegal stuff, dan sluiten ze je direct af
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
wezze
Member
Member

ah ok thx guys
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”