ze laat me nu net weten dat ze vaste teloon bij Telenet bij zou willen pakken, dat zou dus een Budget Pack worden aan het tarief van 40 of 45euro (freephone, gratis bellen naar vaste lijnen!), maar dan zit ze nog altijd met dat klote internet.
ik vraag me nu af of ze niet beter zou overstappen naar ADSL. natuurlijk eerst een navragen of ze niet te ver van de centrale zit, maar stel dat het OKé is. wat zijn dan de beste opties?
voor internet zou ik haar evt. dxADSL durven aanraden, prijs 24,95 euro / 40GB limiet. of zijn er nog goedkopere - evt. met wat minder limiet?
van telefonie ken ik niet zoveel? ik dacht dat een klassieke telefoonlijn 17,95euro was? samen is dat al 42,90 - maar dan zou ze wel deftig internet hebben. maar bij Telenet heeft ze voor 45euro wel freephone - is dat bij Belgacom niet mogelijk? of raden jullie iets anders aan? Cityconnect van dommel moet je helaas niet aanraden want ze woon niet in't stad. ik heb ook al gehoord van digitaal bellen, maar daar ken ik niets van???
alvast voor goeie raad
mvg
xenne