Disconnects
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb vandaag al verschillende disconnects gehad en na een minuut of 2 werkt het internet terug, ik kan dan terug surfen etc. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
geen problemen in de zone 09
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hier zone 011
maar de tijd dat ik erop zit/zat heb ik geen disconx gehad
maar de tijd dat ik erop zit/zat heb ik geen disconx gehad
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Hier geen disconnects/problemen zone 03
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Geen disconnects te zien in router log (053)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 21 nov 2007, 10:42
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb ook sinds zondag avond problemen met disconnects. Dommel support heeft een lijnmeting gedaan en deze toont slechte waarden. Natuurlijk stellen ze voor om mijn hele binneninstallatie na te kijken en splitters en modem te vervangen.
Waar precies in de zone 011 zit je? Ik zit in Beringen.
Kan je eventueel ook een keer contact opnemen met dommel support zodat ze jouw lijn meten?
Waar precies in de zone 011 zit je? Ik zit in Beringen.
Kan je eventueel ook een keer contact opnemen met dommel support zodat ze jouw lijn meten?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
In sommige modems kan je direct je lijnwaarden zien.themaxxz schreef:ongeveer 1,5m.
Ik gebruik dezelfde installatie sinds 10jaar en heb nooit problemen gehad.
Vanavond zal ik nieuwe splitters plaatsen en een nieuwe lijnmeting laten doen.
Ik heb ook last van disconnects (meer dan vroeger bij Skynet).
Echter heb ik zo'n vaste splitter (normaal gezien is die beter) en vroeger werkte dit perfect (op 4.6 Mbit profiel), enkel tijdens de late avond (na 22h) had ik een sporadische uitval...
Bij Dommel (jaartje geleden) veel meer uitval en heb dan overgeschakeld op 3.3 Mbit profiel. Dat was beter maar toch nog steeds uitval...
Misschien eens splitter zetten op andere telefoon? (Hoewel dit vroeger totaal niet nodig bleek...)
Ik heb ook al eens gehoord van op een ander koperpaar zetten, zou dit lukken?
Echter heb ik zo'n vaste splitter (normaal gezien is die beter) en vroeger werkte dit perfect (op 4.6 Mbit profiel), enkel tijdens de late avond (na 22h) had ik een sporadische uitval...
Bij Dommel (jaartje geleden) veel meer uitval en heb dan overgeschakeld op 3.3 Mbit profiel. Dat was beter maar toch nog steeds uitval...
Misschien eens splitter zetten op andere telefoon? (Hoewel dit vroeger totaal niet nodig bleek...)
Ik heb ook al eens gehoord van op een ander koperpaar zetten, zou dit lukken?