Laptop

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Eddy

Hoi,
Ik heb mij een laptop toshiba satellite A10 aangeschaft, prachtig ding ,maar ik kan er niet mee op internet via adsl ik heb geprobeerd om mijn modem een alcatel speedtouch ( groen visje ) re op te installeeren maar dat lukt niet.
Weet er iemand hoe het moet ?
Graag een reactie.
Groeten Eddy
Gebruikersavatar
dis.pater
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mei 2003, 17:44
Contacteer:

Wat lukt er niet?

Je installeert het namelijk net hetzelfde als je zou doen op een desktop, je installeert de software, reboot(?), je plugt de modem in en in de wizard nieuwe hardware toevoegen laat je automatisch zoeken en als alles goed gaat staat ie iets later geïnstalleerd.
Eddy

Ik steek er de cd in dus de software van mijn modem hij begint te draaien en plots niets meer
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Dus de autostart van de CD werkt niet? Ga gewoon via windows verkenner naar de CD en zoek ergens naar een setup.exe en dubbelklik erop. Normaal zou de CD nu wel moeten starten.

Cheers
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Of download de drivers van onze site Portal > Tutorials > Adsl Installation of die van het Skynet Solution Center.

Procedure:
Drivers installeren! (geen upgrade of update: volledige drivers!)
Modem aansluiten via usb en correct met de adsl splitter
Wanneer beide lichtjes static branden (ni flikkeren) dialup connectie maken en je bent vertrokken.

Indien de drivers niet willen installeren omdat de cd raar doet -> downloaden van het net.. kan slechte cd zijn (krassen...)

ps: mocht xp zeggen.. dat het probs ga geven: negeren. Dat is gewoon omdat ms die driver niet gesigned heeft.. ze werken onder xp, don't worry
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je kan nog wat ideeën opsnorren in deze topic:

<a href="http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=627">problemen met install speedtouch USB driver</a>
Eddy

Hoi,

Bedankt iedereen , het is me gelukt via de wizard.
Groeten Eddy
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”