Merk op dat sinds een tijdje de site niet meer toegankelijk is, met een:
Leuk & well, maar ik maak niet gebruik van een proxy...De toegang tot dit forum is je ontzegd. De reden hiervoor is dat je gebruik maakt van een Open Proxy die is blacklisted.
Leuk & well, maar ik maak niet gebruik van een proxy...De toegang tot dit forum is je ontzegd. De reden hiervoor is dat je gebruik maakt van een Open Proxy die is blacklisted.
Ik zou gewoon even mailen naar webhostingtalk. Het zou kunnen dat ze jou ip om een of andere reden geblacklist hebben.Arqentus schreef:Een aantal weken. Zeer vreemd...
Tijd om de boel hier lokaal eens te gaan onderzoeken...
Om wat op te lossen ?Qbe schreef: dnsflush proberen?
Best wel mogelijk. Ik heb geprobeert de IP hier te resetten, maar dommel blijft altijd dezelfde Ip aanleveren. 9/10 kans was er een dommel gebruiker die vroeger met deze Ip idd geblacklist wegens open proxy toestanden, en als ik correct ben, heb ik deze ip al een aantal weken ... Dezelfde periode m.a.w.L-army schreef: Ik zou gewoon even mailen naar webhostingtalk. Het zou kunnen dat ze jou ip om een of andere reden geblacklist hebben.
Hehe, back online ... Eindelijk een andere IP gekregen ( modem een tijd uitgetrokken ), en idd, access zonder problemen. Zal er is achter zitten dat ze die IP dienen te ontbannen, want de volgende die het Ip krijgt, kan ook met dezelfde problemen zittenxenne schreef:trek uw modem eens uit, je zal wel ander IP hebbensucces!