Welke modem ? ( ADSL2+ Annex M )

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Iemand een idee van welke modem ik hiervoor kan gebruiken ( voor het cityconnect abonnement ).

Ik heb hier volgend toestel

Maar dit is geen Annex M en kan ik dus geen gebruik maken van de hogere upstream.
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb een USR9107 die blijkbaar Annex M ondersteunt (voor moest het interessant zijn, ik kan in de modem kiezen uit G.DMT; G.lite; T1.413; ADSL2; AnnexL; ADSL2+; AnnexM) Ik heb natuurlijk geen ervaring met Annex M, maar als ADSL modem voldoet hij alleszins :-)
Prnolations
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2007, 18:49

Hmm, ik zoek ook een defitge modem die 24 mbps down- en 3 mbps up ondersteunt.

Heb mijn oog laten vallen op de DSL-320T van D-Link, maar deze ondersteunt maar maximaal 1 mbps upstream.

Heeft iemand andere suggesties?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fieldoxide schreef:Ik heb er eentje gevonden.
http://www.sweex.nl/producten.php?secti ... 9&detail=s

maar de Uploadsnelheid is maar 1Mbps?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer