Verhuis duurder dan nieuwe account?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
osieke
Member
Member

Hoi,

Ben me wat aan het informeren i.v.m. een verhuis. Op de dommel website lees ik het volgende:
zijn er kosten verbonden aan een verhuis?

ja, bij een verhuis van uw adsl-lijn zal er een kost worden aangerekend van 49.00 euro.
Is dit een kost die Dommel aanrekent of Belgacom? In geval het om een kost van Dommel gaat, lijkt het me op het eerste zich voordeliger om m'n huidige account op te zeggen (> 1 jaar) en een nieuwe aan te vragen (activatiekost 20 euro). Vind dit wel een beetje vreemd...
toettoet
Plus Member
Plus Member

hmm €49 :/
ik verhuis binnen 2 maand ook en ga helaas nog niet 1 jaar bij dommel zitten

maar jij kan wel je account opzeggen en een nieuwe maken. vergeet wel niet dat ge dan weer tijdje moet wachten om te activeren enal
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

kost het ook 49euro als je verhuisd met behouden van telefoonnummer? vroeger niet dacht ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

jep, Met nummerbehoud ook. We gaan volgende maand ook verhuizen en ze hebben mail terug gestuurd dat uw abbo mee verhuisd met uw telefoonnummer. Dus gewoon uw telefoonabbo verhuizen en aan dommel laten weten welk uw nieuw adres is. Als ge andere nummer gaat krijgen moete uw oud abbo afzeggen en een nieuw aanvragen. da is toch wa ze mij wijsmaken. want ze hebben ginder weer wa achter dieje helpdesk zitten. Vraag ook hoe ik alles moet doen angezien ik van 014 naar 016 ga verhuizen en dan zeggen ze zoiets van als ge uw abbo verhuist. Rare mensen ginder zenne.
osieke
Member
Member

Iemand enig idee of je voor een verhuis van een discovery line nog kosten aangerekend krijgt door Belgacom?

Dan wordt zo'n verhuis wel een dure grap...
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

osieke schreef:Iemand enig idee of je voor een verhuis van een discovery line nog kosten aangerekend krijgt door Belgacom?

is gratis zolang je binnen zelfde zone blijft en uw nummer behoudt
Insom
Pro Member
Pro Member

LoSeR schreef:
osieke schreef:Iemand enig idee of je voor een verhuis van een discovery line nog kosten aangerekend krijgt door Belgacom?

is gratis zolang je binnen zelfde zone blijft en uw nummer behoudt
Nieuwe installatie of verhuis voor PSTN of discovery is momenteel volledig gratis (maar vraag er ff expliciet achter bij de BGC dienst) ;)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”