Trafiek klopt totaal niet meer

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

Hi,

De 5e krijg ik mijn reset en dus ook de factuur. Ik had gisteren tot zo'n 61gb gedownload volgens edpnet site(dus ongeveer het maximum). Vandaag bekijk ik echter mijn rekening, en zie dat er maar 56gb aangerekend is. Nu, mij hoor je niet klagen, maar volgens mij is het eerder de meter op de site diet niet deftig werkt.
Moet ik nu elke maand zo'n 4 gb bijtellen om EXACT aan mijn max limiet te geraken?[/i]
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

download jij 60Gb in een maand? :eek:
ik geraak iedere maand maar aan een 40Gb en ik download heel veel demo's van spellen. (ik heb fulladsl: limit 30Gb maar al heb je 130Gb ze doen niets)

ontopic: Stuur eens een mailtje naar edpnet

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Ik had meer pech deze maand (ook reset op de 5de). Ik had net 8193MB meer dan 20GB gedownload, waardoor men net 9GB aanrekend ipv 8GB, dus mijn laatste MB van de maand heeft me 0,25€ gekost.
Spijtig, maar erg is het ook niet.
Laatst gewijzigd door MRC101 05 nov 2007, 23:30, in totaal 1 gewijzigd.
CiBi
Premium Member
Premium Member

kost dat 0.25€ voor een GB? dan zou ik per maand 2.5€ meer betalen dan ik nu doe gelukkig heb ik fulladsl

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
frado
Elite Poster
Elite Poster

CiBi schreef:download jij 60Gb in een maand? :eek:
ik geraak iedere maand maar aan een 40Gb en ik download heel veel demo's van spellen. (ik heb fulladsl: limit 30Gb maar al heb je 130Gb ze doen niets)

ontopic: Stuur eens een mailtje naar edpnet
meer zelfs ;) , nachttarief :p
JrCv
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

ze rekenen toch enkel traffiek van de vorige maand aan, niet van je periode zelf, dus de extra traffiek die in oktober gebeurd is :)
frado
Elite Poster
Elite Poster

U hebt tussen 2007-10-05 en 2007-11-05 in totaal 56066 MB trafiek verbruikt

6 nov kreeg ik dit. Maar volgesn de meter had ik tss 5/10 en 5/11 61 gig verbruikt. Blijkbaar kon ik er nog 5 bijdoen. Dusss, op de laatste dag voor mijn reset ga ik constant downloaden hé, maakt dan nix meer uit
verbert_p
Member
Member

frado schreef:Hi,

De 5e krijg ik mijn reset en dus ook de factuur. Ik had gisteren tot zo'n 61gb gedownload volgens edpnet site(dus ongeveer het maximum). Vandaag bekijk ik echter mijn rekening, en zie dat er maar 56gb aangerekend is. Nu, mij hoor je niet klagen, maar volgens mij is het eerder de meter op de site diet niet deftig werkt.
Moet ik nu elke maand zo'n 4 gb bijtellen om EXACT aan mijn max limiet te geraken?[/i]
Ik heb dit vele maanden geleden al aangekaart bij de technische dienst, en ze zouden het aan het onderzoeken zijn. Heb er nog niets verder van gehoord sindsdien ...
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ZMD schreef:Ik had meer pech deze maand (ook reset op de 5de). Ik had net 8193MB meer dan 20GB gedownload, waardoor men net 9GB aanrekend ipv 8GB, dus mijn laatste MB van de maand heeft me 0,25€ gekost.
Als ik mij niet in hou dan download ik 300gb in 2 weken ! En ja bij mij zijn de trafiek metingen ook verkeerd het is juist omdat ik constant overweeg wat te downloaden dat ik ongeveer weet wat ik download ! EDPnet heeft al verschillende verkeerde metingen gedaan, ..
frado
Elite Poster
Elite Poster

Ofloo schreef:
ZMD schreef:Ik had meer pech deze maand (ook reset op de 5de). Ik had net 8193MB meer dan 20GB gedownload, waardoor men net 9GB aanrekend ipv 8GB, dus mijn laatste MB van de maand heeft me 0,25€ gekost.
Als ik mij niet in hou dan download ik 300gb in 2 weken ! En ja bij mij zijn de trafiek metingen ook verkeerd het is juist omdat ik constant overweeg wat te downloaden dat ik ongeveer weet wat ik download ! EDPnet heeft al verschillende verkeerde metingen gedaan, ..
idd ik doe ook altijd de berekening :D . Maar foert , de dag voor de reset gaat hier hier ferm gedownload worden, derover of ni, f*** em. Nog wat wachten tot vdsl2 en dan naar dommel :D
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

En ter informatie ze zaten er niet enkele 100'den mb's naast maar de eerste keer dat ik het merkte 43gb
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

kvraag me eigenlijk af waarom dat het niet bij iedereen misrekend wordt?
ze gebruiken toch altijd zelfde systeem?
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Contacteer:

Ik heb bij EDPnet toch ook al fouten opgemerkt in hun trafiekopmetingen (maar dat nog niet zo vaak, nu heb ik er bijvoorbeeld geen last van). Maar bij scarlet (waar ik vroeger bij was en waarmee EDPnet toch wel "samenwerkt") heb ik het toch wel regelmatig voorgehad dat er teveel werd aangerekend. Dat is een van de redenen waarom ik er ben weggegaan dus ik hoop dat dit bij EDPnet ook niet het geval gaat worden.

Ik begrijp trouwens ook niet goed hoe er een fout kan zitten op zo'n systeem (en al zeker niet voor zover GB verschil), maarja :?
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”